Nyáron is digitális
A nyári szünet előtti utolsó POPAI-ülés helyszínét és az elmaradhatatlan jégkrémezést az Unilever Magyarország biztosította. A június 20-i találkozó házigazdája Veress Tibor, a vállalat customer marketing vezetője volt, aki az egyesület éves közgyűlését követően, folytatva az idei tematikát, beszámolt a cég legújabb divíziója, a digitális hub megalakításáról.
Az új médiacsapat feladata a mai fogyasztói útvonalakhoz illeszkedő digitális stratégia kialakítása és végrehajtása. Kispál Milán media manager, a digitális hub vezetője ügynökségi tapasztalatokkal rendelkezik, és 2 hónapja csatlakozott a vállalathoz. „Interakció – aktiváció – digitalizáció, ahogy az Unilever csinálja” című előadásában részletes betekintést adott a vállalat digitális kommunikációjának fejlesztési területeibe. Mesélt arról a vállalati szintű gondolkodásmód-változásról, mely egyfajta keretrendszerként biztosítja a hatékony és eredményes digitális transzformációt. Előadása végén pedig több példán keresztül bemutatta az Unilever legújabb digitális platformjait és értékesítési csatornáit.
A következő találkozót szeptember 5-én, a TMK-val összevonva, a BKIK-ban tartja az egyesület „X, Y, Z másképpen” címmel. //
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Az állam megteheti, hogy digitalizál, kérdés, hogy miként fogjon hozzá
A modern közigazgatás támogatja a modern gazdaságot, és a kormányok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >