Nyáron is digitális
A nyári szünet előtti utolsó POPAI-ülés helyszínét és az elmaradhatatlan jégkrémezést az Unilever Magyarország biztosította. A június 20-i találkozó házigazdája Veress Tibor, a vállalat customer marketing vezetője volt, aki az egyesület éves közgyűlését követően, folytatva az idei tematikát, beszámolt a cég legújabb divíziója, a digitális hub megalakításáról.
Az új médiacsapat feladata a mai fogyasztói útvonalakhoz illeszkedő digitális stratégia kialakítása és végrehajtása. Kispál Milán media manager, a digitális hub vezetője ügynökségi tapasztalatokkal rendelkezik, és 2 hónapja csatlakozott a vállalathoz. „Interakció – aktiváció – digitalizáció, ahogy az Unilever csinálja” című előadásában részletes betekintést adott a vállalat digitális kommunikációjának fejlesztési területeibe. Mesélt arról a vállalati szintű gondolkodásmód-változásról, mely egyfajta keretrendszerként biztosítja a hatékony és eredményes digitális transzformációt. Előadása végén pedig több példán keresztül bemutatta az Unilever legújabb digitális platformjait és értékesítési csatornáit.
A következő találkozót szeptember 5-én, a TMK-val összevonva, a BKIK-ban tartja az egyesület „X, Y, Z másképpen” címmel. //
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >