Nyáron is digitális
A nyári szünet előtti utolsó POPAI-ülés helyszínét és az elmaradhatatlan jégkrémezést az Unilever Magyarország biztosította. A június 20-i találkozó házigazdája Veress Tibor, a vállalat customer marketing vezetője volt, aki az egyesület éves közgyűlését követően, folytatva az idei tematikát, beszámolt a cég legújabb divíziója, a digitális hub megalakításáról.
Az új médiacsapat feladata a mai fogyasztói útvonalakhoz illeszkedő digitális stratégia kialakítása és végrehajtása. Kispál Milán media manager, a digitális hub vezetője ügynökségi tapasztalatokkal rendelkezik, és 2 hónapja csatlakozott a vállalathoz. „Interakció – aktiváció – digitalizáció, ahogy az Unilever csinálja” című előadásában részletes betekintést adott a vállalat digitális kommunikációjának fejlesztési területeibe. Mesélt arról a vállalati szintű gondolkodásmód-változásról, mely egyfajta keretrendszerként biztosítja a hatékony és eredményes digitális transzformációt. Előadása végén pedig több példán keresztül bemutatta az Unilever legújabb digitális platformjait és értékesítési csatornáit.
A következő találkozót szeptember 5-én, a TMK-val összevonva, a BKIK-ban tartja az egyesület „X, Y, Z másképpen” címmel. //
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >