Nyaralj a Szentkirályival és akár New York-ba is eljuthatsz
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája. Az „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az egycseppnyar hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait, ahol kedvenc ásványvizük is velük volt. A két hónapig tartó játék fődíja egy kétszemélyes New York-i utazás, a résztvevők emellett értékes napi nyereményekben részesülhetnek, az első 500 képet feltöltő pedig garantált ajándékot kap.
A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet egycseppnyar hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
A kampány július 2-án kezdődik és augusztus 31-ig tart. A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartóban részesül. A „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.
„Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig – fotóik segítségével – nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >Hosszabb és tudatosabb nyarakat terveznek a magyarok 2025-re
A 2025-ös nyaralási szezon már most, a First Minute időszak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >