Nyaralj a Szentkirályival és akár New York-ba is eljuthatsz
Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája. Az „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az egycseppnyar hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait, ahol kedvenc ásványvizük is velük volt. A két hónapig tartó játék fődíja egy kétszemélyes New York-i utazás, a résztvevők emellett értékes napi nyereményekben részesülhetnek, az első 500 képet feltöltő pedig garantált ajándékot kap.
A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet egycseppnyar hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
A kampány július 2-án kezdődik és augusztus 31-ig tart. A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartóban részesül. A „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.
„Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig – fotóik segítségével – nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Tanuljunk ételt menteni a Facebookon?
A jelenleg több mint 165 000 főből álló Facebook-csoport közösségében való…
Tovább olvasom >A magyarok 84%-a kártyával, vagy okos-eszközzel tervez fizetni külföldi utazása során
A magyarok 40 %-a tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >