Nyár, keretes szerkezetben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 01. 13:38
🎧 Hallgasd a cikket:

POPAI találkozóval indult a nyár, és bár júliusban és augusztusban szüneteltek az iparági szakmai összejövetelek, a tagok együtt zárták le ezt a fontos időszakot. A két találkozó közt sokaknál a csúcsszezon zajlott le, így kiemelt forgalmi jelentőséggel bírt. Volt tehát miről beszélni mindkét alkalommal.

A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.

Jóleső törődés

Nyárindító találkozóra hívta tagjait a POPAI június 19-én. A házigazda Essity székházban Nagy Réka customer marketing manager és csapata fogadta résztvevőket. A pazar vendéglátás és a közvetlen, nyílt hangulat életre keltette a vállalat fő márkája szlogenjét: Zewa – Jóleső törődés. A szakmai téma az éves mottó jegyében a „2025 GoPro Brands – Egyre profibb márkamarketing, shopper és in-store megoldások” volt.

Forgách Réka
brand manager
Zewa

Forgách Réka, Zewa brand manager előadásában a hallgatóság betekintést nyerhetett az Essity test&learn kampányaiba, ahol új digitális megoldásokat teszteltek és értékeltek a jövőbeli aktivitások megalapozásához. Az előadó kiemelte a Zewa innovatív megjelenését olyan újszerű csatornákon, mint a Tinder, valamint bemutatta a nőnapi CSR-kampány tabudöntögető üzenetét is.

Papp Viktória
shopper marketing
manager
Zewa

A vásárláshelyi megvalósításról Papp Viktória shopper marketing manager mutatott szemléletes áruházi példákat. Többek között bemutatásra került a Zewa háztartási papírtörlő márka országos nyereményjátéka, amely teljes körű shopper marketing támogatást kapott. A kampány több pilléren nyugodott: POS-eszközök, on-pack matricák, retail media felületek. Az előadás második részében a Libresse márka shopper- és in-store stratégiái kerültek fókuszba. Viktória bemutatta azt az edukációs célú display megoldást, amely kézzelfogható módon szemlélteti a Libresse egészségügyi betét és a Tena Lady inkontinenciabetét közötti különbségeket, támogatva ezzel a tudatos vásárlói döntéshozatalt.

Miért imádjuk a sört?

A nyárzáró POPAI találkozó a Heineken budapesti központjában került megrendezésre szeptember 11-én. Zahovay Ádám national trade marketing manager és Csapata gondoskodott az érdekes előadásokról és a meglepetésprogramról is, amelynek keretében a résztvevők elméletben és gyakorlatban is alapos sörkiképzést kaptak.

A szakmai tartalom a „2025 GoPro Brands – Egyre profibb márkamarketing in-store és HoReCA megoldások” mottó jegyében szerveződött.

Először a kétszeres Shop! POPAI Global Awards világbajnok Gösser Spritz display háttere és in-store megjelenése került bemutatásra. Balogh Bernadett modern trade channel&category development manager elárulta, hogy egy igazi innovációval , a sörkoktéllal pozicionálták újra a Gösser márkát. A hozzárendelt talpas pohár, a jég, a gyümölcsök is kiemelik a „serving”, a szervírozás jelentőségét, amit a retail csatornákban kihelyezett displayk is közvetítettek. A tartós és minőségi fa, a jellegzetes talpas pohár forma, az asztalkán a jegesvödör és a mozgásérzékelővel irányított eperillatfújás mind kiemelte a Gösser Spritz sörkoktél újdonságát.

H. Magyar Emese, Zahovay Ádám, Balogh Bernadett

Ezután a „Töltsük együtt turné” – HoReCa kulisszatitkai kerültek terítékre. H. Magyar Emese shopper marketing manager a 2024-es Soproni Tankcsapda promóción keresztül mutatta be, hogy a fogyasztókkal együtt az üzleti partnerek is eredményesen bevonhatók a promóciós aktivitásokba. A tét nagy volt, a 3 legtöbb szavazatot kapott kocsmában a Tankcsapda élő koncertet tartott. A hangulatot a zárásként levetített after movie hűen közvetítette.

Szabó Gábor, beer ambassador, a Heineken sörnagykövete a habos, hűs, gyöngyöző ital sokezer éves történetébe avatta be a résztvevőket, majd márkatörténeti érdekességeket mutatott be. A tökéletes sörcsapolást pedig mozdulatról mozdulatra követhette nyomon, majd próbálhatta ki minden résztvevő.

Kapcsolódó cikkeink