Nyalókával jutalmazták a Rossmann Fresh&Crazyt
A kreatív BTL-megoldások és kommunikációs kampányok versenyén, a LolliPOP 2015-ön, a Rendezvények/Lakossági rendezvények kategóriájában a szakmai zsűri Bronznyalókával jutalmazta a Rossmann Magyarország Fresh&Crazy megjelenését.
A Rossmann idén először az Effoton és a Sziget Fesztiválon is kipróbálta magát. A Fresh&Crazy része volt többek között egy valós drogériaüzlet-kitelepülés a fesztiválozók minden felmerülő igényét kielégítve, szépségsziget sminkessel és fodrászokkal, túlélőcsomagokért folytatott hajszobrász-, hajmosó és lábszépségversenyek, napközben naptej-, este pedig parfümkommandó-támadás, hajnalig tartó habparti, koktélbár és dj-buli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

					
					
					