Nyalókával jutalmazták a Rossmann Fresh&Crazyt
A kreatív BTL-megoldások és kommunikációs kampányok versenyén, a LolliPOP 2015-ön, a Rendezvények/Lakossági rendezvények kategóriájában a szakmai zsűri Bronznyalókával jutalmazta a Rossmann Magyarország Fresh&Crazy megjelenését.
A Rossmann idén először az Effoton és a Sziget Fesztiválon is kipróbálta magát. A Fresh&Crazy része volt többek között egy valós drogériaüzlet-kitelepülés a fesztiválozók minden felmerülő igényét kielégítve, szépségsziget sminkessel és fodrászokkal, túlélőcsomagokért folytatott hajszobrász-, hajmosó és lábszépségversenyek, napközben naptej-, este pedig parfümkommandó-támadás, hajnalig tartó habparti, koktélbár és dj-buli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >