Nyalókával jutalmazták a Rossmann Fresh&Crazyt
A kreatív BTL-megoldások és kommunikációs kampányok versenyén, a LolliPOP 2015-ön, a Rendezvények/Lakossági rendezvények kategóriájában a szakmai zsűri Bronznyalókával jutalmazta a Rossmann Magyarország Fresh&Crazy megjelenését.
A Rossmann idén először az Effoton és a Sziget Fesztiválon is kipróbálta magát. A Fresh&Crazy része volt többek között egy valós drogériaüzlet-kitelepülés a fesztiválozók minden felmerülő igényét kielégítve, szépségsziget sminkessel és fodrászokkal, túlélőcsomagokért folytatott hajszobrász-, hajmosó és lábszépségversenyek, napközben naptej-, este pedig parfümkommandó-támadás, hajnalig tartó habparti, koktélbár és dj-buli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >