Nyalókával jutalmazták a Rossmann Fresh&Crazyt
A kreatív BTL-megoldások és kommunikációs kampányok versenyén, a LolliPOP 2015-ön, a Rendezvények/Lakossági rendezvények kategóriájában a szakmai zsűri Bronznyalókával jutalmazta a Rossmann Magyarország Fresh&Crazy megjelenését.
A Rossmann idén először az Effoton és a Sziget Fesztiválon is kipróbálta magát. A Fresh&Crazy része volt többek között egy valós drogériaüzlet-kitelepülés a fesztiválozók minden felmerülő igényét kielégítve, szépségsziget sminkessel és fodrászokkal, túlélőcsomagokért folytatott hajszobrász-, hajmosó és lábszépségversenyek, napközben naptej-, este pedig parfümkommandó-támadás, hajnalig tartó habparti, koktélbár és dj-buli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >