Nutri-Score pontozási rendszert tesztel a svájci Aldi
Nagy várakozással tekint az Aldi Suisse a Nutri-Score nevű minősítőrendszerre. Az ötlépcsős módszer alkalmazása jövő év elejétől indul.
Az Aldi Suisse tervei szerint saját márkás termékei közül többre rányomtatja majd a Nutri-Score logót, hogy megtudja, mit szólnak a vásárlók a minősítéshez.
Az Aldi az első olyan svájci kiskereskedő, amely alkalmazza a Nutri-Score rendszerét.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >