Nutri-Score pontozási rendszert tesztel a svájci Aldi
Nagy várakozással tekint az Aldi Suisse a Nutri-Score nevű minősítőrendszerre. Az ötlépcsős módszer alkalmazása jövő év elejétől indul.
Az Aldi Suisse tervei szerint saját márkás termékei közül többre rányomtatja majd a Nutri-Score logót, hogy megtudja, mit szólnak a vásárlók a minősítéshez.
Az Aldi az első olyan svájci kiskereskedő, amely alkalmazza a Nutri-Score rendszerét.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >Bővíti svájci üzlethálózatát a Müller
A Müller 28,3 millió eurót invesztál svájci terjeszkedésébe, amelynek során…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >