Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a Nutella jégkrém bevezetésével – ünnepli a Nutella 60. születésnapját Párizsban.
A hírt Alessandro Paleni, a Ferrero jégkrém részlegének regionális marketing menedzsere hozta nyilvánosságra egy LinkedIn bejegyzésben „You Dreamed It, We Did It!” felkiáltással.
Paleni a jégkrémet „Nutella 2.0” pillanatnak nevezte, amelyben a Nutella íze egy új fagyasztott textúrával egyedülálló jégkrém-élményként jelenik meg.
Az újdonság június elején kerül az olasz szupermarketek polcaira.
Helyi sajtóértesülések szerint a 230 grammos, tej, cukor, tejszín és ropogós mogyoró felhasználásával készült Nutella alapú jégkrém több vezető olasz szupermarketláncban, így a Conad, a Carrefour, az Esselunga és a Coop áruházláncokban is megjelent. Az ajánlott kiskereskedelmi ár 4,99 euró.
Ugyanakkor Antonella Sottero, a Ferrero Iberica ügyvezető igazgatójának LinkedIn-bejegyzése szerint a Nutella jégkrém Spanyolországban és Portugáliában már május közepe óta kapható. Az új fagyasztott finomság valamivel drágább, mint Olaszországban, a helyi szupermarketekben és hipermarketekben az ára 5,99 euró.
A népszerű mogyorós csokoládékrém jégkrém-változata három évvel a Ferrero Rocher, Raffaello és Estathé pálcikás jégkrémek bevezetését követően kerül forgalomba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >