Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 17. 10:08

Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a Nutella jégkrém bevezetésével – ünnepli a Nutella 60. születésnapját Párizsban.

fotó: LinkedIn

A hírt Alessandro Paleni, a Ferrero jégkrém részlegének regionális marketing menedzsere hozta nyilvánosságra egy LinkedIn bejegyzésben „You Dreamed It, We Did It!” felkiáltással.

Paleni a jégkrémet „Nutella 2.0” pillanatnak nevezte, amelyben a Nutella íze egy új fagyasztott textúrával egyedülálló jégkrém-élményként jelenik meg.

Az újdonság június elején kerül az olasz szupermarketek polcaira.

Helyi sajtóértesülések szerint a 230 grammos, tej, cukor, tejszín és ropogós mogyoró felhasználásával készült Nutella alapú jégkrém több vezető olasz szupermarketláncban, így a Conad, a Carrefour, az Esselunga és a Coop áruházláncokban is megjelent. Az ajánlott kiskereskedelmi ár 4,99 euró.

Ugyanakkor Antonella Sottero, a Ferrero Iberica ügyvezető igazgatójának LinkedIn-bejegyzése szerint a Nutella jégkrém Spanyolországban és Portugáliában már május közepe óta kapható. Az új fagyasztott finomság valamivel drágább, mint Olaszországban, a helyi szupermarketekben és hipermarketekben az ára 5,99 euró.

A népszerű mogyorós csokoládékrém jégkrém-változata három évvel a Ferrero Rocher, Raffaello és Estathé pálcikás jégkrémek bevezetését követően kerül forgalomba.

ESM

Kapcsolódó cikkeink