Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a Nutella jégkrém bevezetésével – ünnepli a Nutella 60. születésnapját Párizsban.

fotó: LinkedIn
A hírt Alessandro Paleni, a Ferrero jégkrém részlegének regionális marketing menedzsere hozta nyilvánosságra egy LinkedIn bejegyzésben „You Dreamed It, We Did It!” felkiáltással.
Paleni a jégkrémet „Nutella 2.0” pillanatnak nevezte, amelyben a Nutella íze egy új fagyasztott textúrával egyedülálló jégkrém-élményként jelenik meg.
Az újdonság június elején kerül az olasz szupermarketek polcaira.
Helyi sajtóértesülések szerint a 230 grammos, tej, cukor, tejszín és ropogós mogyoró felhasználásával készült Nutella alapú jégkrém több vezető olasz szupermarketláncban, így a Conad, a Carrefour, az Esselunga és a Coop áruházláncokban is megjelent. Az ajánlott kiskereskedelmi ár 4,99 euró.
Ugyanakkor Antonella Sottero, a Ferrero Iberica ügyvezető igazgatójának LinkedIn-bejegyzése szerint a Nutella jégkrém Spanyolországban és Portugáliában már május közepe óta kapható. Az új fagyasztott finomság valamivel drágább, mint Olaszországban, a helyi szupermarketekben és hipermarketekben az ára 5,99 euró.
A népszerű mogyorós csokoládékrém jégkrém-változata három évvel a Ferrero Rocher, Raffaello és Estathé pálcikás jégkrémek bevezetését követően kerül forgalomba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >