Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a Nutella jégkrém bevezetésével – ünnepli a Nutella 60. születésnapját Párizsban.
A hírt Alessandro Paleni, a Ferrero jégkrém részlegének regionális marketing menedzsere hozta nyilvánosságra egy LinkedIn bejegyzésben „You Dreamed It, We Did It!” felkiáltással.
Paleni a jégkrémet „Nutella 2.0” pillanatnak nevezte, amelyben a Nutella íze egy új fagyasztott textúrával egyedülálló jégkrém-élményként jelenik meg.
Az újdonság június elején kerül az olasz szupermarketek polcaira.
Helyi sajtóértesülések szerint a 230 grammos, tej, cukor, tejszín és ropogós mogyoró felhasználásával készült Nutella alapú jégkrém több vezető olasz szupermarketláncban, így a Conad, a Carrefour, az Esselunga és a Coop áruházláncokban is megjelent. Az ajánlott kiskereskedelmi ár 4,99 euró.
Ugyanakkor Antonella Sottero, a Ferrero Iberica ügyvezető igazgatójának LinkedIn-bejegyzése szerint a Nutella jégkrém Spanyolországban és Portugáliában már május közepe óta kapható. Az új fagyasztott finomság valamivel drágább, mint Olaszországban, a helyi szupermarketekben és hipermarketekben az ára 5,99 euró.
A népszerű mogyorós csokoládékrém jégkrém-változata három évvel a Ferrero Rocher, Raffaello és Estathé pálcikás jégkrémek bevezetését követően kerül forgalomba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >