Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a Nutella jégkrém bevezetésével – ünnepli a Nutella 60. születésnapját Párizsban.

fotó: LinkedIn
A hírt Alessandro Paleni, a Ferrero jégkrém részlegének regionális marketing menedzsere hozta nyilvánosságra egy LinkedIn bejegyzésben „You Dreamed It, We Did It!” felkiáltással.
Paleni a jégkrémet „Nutella 2.0” pillanatnak nevezte, amelyben a Nutella íze egy új fagyasztott textúrával egyedülálló jégkrém-élményként jelenik meg.
Az újdonság június elején kerül az olasz szupermarketek polcaira.
Helyi sajtóértesülések szerint a 230 grammos, tej, cukor, tejszín és ropogós mogyoró felhasználásával készült Nutella alapú jégkrém több vezető olasz szupermarketláncban, így a Conad, a Carrefour, az Esselunga és a Coop áruházláncokban is megjelent. Az ajánlott kiskereskedelmi ár 4,99 euró.
Ugyanakkor Antonella Sottero, a Ferrero Iberica ügyvezető igazgatójának LinkedIn-bejegyzése szerint a Nutella jégkrém Spanyolországban és Portugáliában már május közepe óta kapható. Az új fagyasztott finomság valamivel drágább, mint Olaszországban, a helyi szupermarketekben és hipermarketekben az ára 5,99 euró.
A népszerű mogyorós csokoládékrém jégkrém-változata három évvel a Ferrero Rocher, Raffaello és Estathé pálcikás jégkrémek bevezetését követően kerül forgalomba.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon is bemutatkozik a Nutella Plant-Based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Halal üzletláncban szerzett részesedést a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >