Nürnberg Messe: sajtókonferencia a Brau Beviale és a FachPack kiállításokról
A Nürnberg Messe sajtókonferenciát szervezett a nemzetközi szaksajtó közel 5o képviselője előtt, Pozsonyban a két legjelentősebb nürnbergi vásárról.
A Brau Beviale ( 2012.11.13-15) a világ legfontosabb beruházási javak vására az italgazdaság számára. November 13-15-ig ( újdonság: keddtől-csütörtökig) 1350-nél több kiállító mutatja be a Nürnbergi Vásárközpontban a jó minőségű ital-alapanyagokat, innovatív technológiákat, hatékony logisztikai megoldásokat és sziporkázó marketing-ötletek kínálatát.
A középpontban az alapanyagok, a technológiák, a logisztika és a marketing részterületeken végbement új és továbbfejlesztésekről történő tájékoztatás áll.
A külön kiállításokat és szakmai fórumokat tartalmazó keretprogram elmélyíti az ágazati témákat, és gondolatébresztőként szolgál például az alapanyagok és erőforrások hatékony felhasználásával kapcsolatban.
Fontos téma lesz az italkategória számára a csomagolás. A terméknek és a csomagolásnak olyan egységet kell képeznie, amely az értékesítés helyén tökéletes kapcsolatot teremt az előirányzott fogyasztói csoporttal. A szakemberek további növekedést jósolnak a PET italos palackoknak a világpiacon. A legújabb fejlesztési projektek a bio-PET palackok irányába mutatnak, amelyek teljes egészében növényi eredetű alapanyagokból
állnak.
A szervezők a professzionális termékbemutatókból és intenzív párbeszédből álló közkedvelt vásárcsomaggal legalább 31500 látogatót várnak( 2011: 36%-a külföldi) az európai italgazdaság műszaki és kereskedelmi menedzsmentjétől.
A FachPack kiállítás( 2012 IX.25-27) a kereken 1400 kiállítójával a Nürnbergi Vásárközpontban vonzóbb, mint valaha. Egész Európából mintegy 35000 csomagolási szakembert hív meg egész Európából a csomagolás világába vezető utazásra. Innovációkat és továbbfejlesztéseket tár a látogatók elé a csomagolás, a technikai felszerelés, a feldolgozás( nemesítés) és a logisztika területéről. A szakmai látogatók mindenekelőtt a táplálkozás/élvezeti cikkek, gyógyszergyártás/kozmetika, vegyészet, nyomda/papír/kartonpapír, csomagolástechnikával, ill. a logisztikával rokon szolgáltatások, műanyag, autógyártás és –beszállítás, valamint villamos készülékek/komponensek ágazatból érkeznek.
Újdonságnak számít a PackBox. Mi is ez? A 4-es csarnokban szemet gyönyörködtető csomagolásban hét ágazati partner mutatja be az aktualitásokat a teljes FachPack-kínálati sprektumból , rövid előadások vagy eszmecserék formájában .Law and Order csomagolások számára, Future materials, a jövő csomagológépei, bio-műanyagok, Social media , rakománybiztosítás és lopás elleni biztosítás, RFID, a csomagolás-dizájn csillagai és bukásai, formatervezési trendek. Mit vár a kereskedelem és a márkák a csomagolóanyagok nyomtatástól? A csomagolás hozzám szól….csak néhány téma a Pack Boksz kínálatából a vásár három napján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >