Nürnberg Messe: Nemzetközi sajtóút Szlovákiában

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 19. 10:49

A Nürnberg Messe a nemzetközi szaksajtó közel 50   képviselőjének részvételével sajtókonferenciát és sajtóutat szervezett  Szlovákiában. A rendezvény keretében a Brau Beviale és a FachPack kiállításokról tájékoztatták a résztvevőket Pozsonyban.

A Brau Beviale (2012.11.13–15.) a beruházási javak világviszonylatban legfontosabb vására az italgyártók és  -forgalmazók számára

November 13-ától 15-éig (újdonság: keddtől csütörtökig) 1.350-nél több kiállító mutatja be a Nürnbergi Vásárközpontban a jó minőségű ital-alapanyagok, innovatív technológiák, hatékony logisztikai megoldások és sziporkázó marketing-ötletek gazdag kínálatát.

A kiállítás középpontjában az alapanyagok, a technológiák, a logisztika és a marketing területén bekövetkezett új és továbbfejlesztések állnak.

Kiemelt téma lesz a csomagolás. A terméknek és a csomagolásnak olyan egységet kell képeznie, amely az értékesítés helyén tökéletes kapcsolatot teremt a megcélzott fogyasztói csoporttal. A szakemberek a PET-palackok további világpiaci előretörését prognosztizálják. A legújabb fejlesztési projektek a bio-PET-palackok irányába mutatnak, amelyek teljes egészében növényi eredetű alapanyagokból készülnek.

A szervezők a professzionális termékbemutatókból és intenzív párbeszédből álló közkedvelt vásárcsomaggal legalább 31.500 műszaki és kereskedelmi szakembert várnak látogatóként az európai italágazatból (2011-ben a külföldi látogatók részaránya 36% volt).

A FachPack kiállítás (2012.09.25–27.) kereken 1.400 kiállítóval a Nürnbergi Vásárközpontban vonzóbb, mint valaha. Mintegy 35.000 szakembert várnak egész Európából a csomagolás világába vezető utazásra. A kiállítás innovációkat és továbbfejlesztéseket tár a látogatók elé a csomagolás, a technológiai fejlesztés, a feldolgozás és a logisztika területéről.

A legfontosabb információk elérhetősége: www.ask-FachPack.de.

A kitűnően megszervezett sajtóút során a meghívottak ellátogattak Bazinba (Pezinok), a Kis-Kárpátok borrégiójának szívébe, ahol a régióban vezető Matysak borászatot tekintették meg.

A Kis-Kárpátok a legfontosabb szlovákiai termővidék, csaknem 5.600 ha területtel, tizenkét bortermelő járással és 120 borfaluval. A régió legnagyobb városa a 22.000 lakosú Bazin (Pezinok).

A sajtóút során látogatást szerveztek a dunaszerdahelyi McCarter  gyümölcslé-palackozóba, amely Szlovákia legnagyobb gyümölcs- és zöldséglé-manufaktúrája. A cég 15 éve van jelen a piacon olyan  sajátmárkás termékekkel, mint a RIO, RIO Fresh és a Zeus . Az italokat a Tetra Pak korszerű dobozaiba töltik.

A nemzetközi piacon is jelentős márkáik a Jana, Pasta Zara, Teekanne. Büszkék a nemzetközileg elismert ISO  tanúsítványukra (ISO 22000 és ISO 9001).

Az idei év legnagyobb és legsikeresebb  innovációja  a gyermekek számára gyártott, B12 és B6 vitaminokat tartalmazó, Magaic Vitamin Balls néven forgalmazott funkcionális ital. A gyümölcslében úszó, energiát, illetve vitaminokat tartalmazó gömbök adják újszerűségét, és főleg a gyermekek körében teszik vonzóvá a terméket.

A RIO fresh italok már kaphatóak Magyarországon is. Főbb jellemzőjük: 100% gyümölcstartalom, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, koncentrátumot és tartósítószert. Cukor helyett a stevia növénynek a cukornál sokkal édesebb, ugyanakkor kalóriát nem tartalmazó levelével édesítik a gyümölcsleveket.

A gyártáson kívül a McCarter importőrként a Jana, Teekanne és Pasta Zara márkák szlovákiai disztribútora.

A cég dinamikusan növekszik, termékeinek jelentős részét exportálja.

Az utazás során a hajóút, az esti vacsora, illetve a Matysak étteremben tett látogatás alkalmával a szlovák konyha  különlegességeit is megismerhették a részvevők.

Köszönet a Nürnberg Messe magyarországi képviseletének a meghívásért és a sikeres, kitűnően megszervezett sajtókonferenciáért.

Kapcsolódó cikkeink