Nullszaldóssá vált a Deliveroo
A vártnál hamarabb kerülhet a nyereségesség a Deliveroo látóterébe: 2022 második felében a brit futárszolgálat minden régióban elérte a nullszaldót.
A brit futárszolgálat tavaly 7%-kal növelte a tranzakciók volumenét, miközben piaci részesedése a kulcsfontosságú brit, francia és olasz piacokon nőtt. A vállalat úgy véli, hogy e sikereket a hiperlokális fogyasztókra való töretlen összpontosításának köszönheti. Ennek eredményeként 2022 második felében minden régióban, ahol a cég jelen van, nullszaldós lett – még azokon a piacokon is, ahonnan nemrégiben kivonult, így például Hollandiában és Ausztráliában.
Az éves EBITDA a vártnál jobban alakult (–1%). A Deliveroo 2023-ban további javulást vár, amivel kapcsolatos további részletek majd csak az éves működési eredmények márciusi közzétételekor derülnek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Drónos ételkiszállítást tesztel a Deliveroo Dublinban
A Deliveroo ételkiszállító cég elindította első drónos kiszállítási pilotprogramját Dublinban,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >