Nullszaldóssá vált a Deliveroo
A vártnál hamarabb kerülhet a nyereségesség a Deliveroo látóterébe: 2022 második felében a brit futárszolgálat minden régióban elérte a nullszaldót.
A brit futárszolgálat tavaly 7%-kal növelte a tranzakciók volumenét, miközben piaci részesedése a kulcsfontosságú brit, francia és olasz piacokon nőtt. A vállalat úgy véli, hogy e sikereket a hiperlokális fogyasztókra való töretlen összpontosításának köszönheti. Ennek eredményeként 2022 második felében minden régióban, ahol a cég jelen van, nullszaldós lett – még azokon a piacokon is, ahonnan nemrégiben kivonult, így például Hollandiában és Ausztráliában.
Az éves EBITDA a vártnál jobban alakult (–1%). A Deliveroo 2023-ban további javulást vár, amivel kapcsolatos további részletek majd csak az éves működési eredmények márciusi közzétételekor derülnek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Terjeszkedik Magyarországon a Sameday romániai futárszolgálat
Folytatja magyarországi terjeszkedését a Sameday romániai futárszolgálat – közölte csütörtökön…
Tovább olvasom >Befejezi működését Párizsban a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway bezárja házhozszállítási szolgáltatását Párizsban, és e…
Tovább olvasom >Eladja a Müller Milk & More üzletágát a brit Freshways csoportnak
A tejipari csoport stratégiai felülvizsgálatot követően döntött az eladásról. Úgy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >