Nullszaldóssá vált a Deliveroo
A vártnál hamarabb kerülhet a nyereségesség a Deliveroo látóterébe: 2022 második felében a brit futárszolgálat minden régióban elérte a nullszaldót.
A brit futárszolgálat tavaly 7%-kal növelte a tranzakciók volumenét, miközben piaci részesedése a kulcsfontosságú brit, francia és olasz piacokon nőtt. A vállalat úgy véli, hogy e sikereket a hiperlokális fogyasztókra való töretlen összpontosításának köszönheti. Ennek eredményeként 2022 második felében minden régióban, ahol a cég jelen van, nullszaldós lett – még azokon a piacokon is, ahonnan nemrégiben kivonult, így például Hollandiában és Ausztráliában.
Az éves EBITDA a vártnál jobban alakult (–1%). A Deliveroo 2023-ban további javulást vár, amivel kapcsolatos további részletek majd csak az éves működési eredmények márciusi közzétételekor derülnek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Felkészülés a karácsonyi csúcsidőszakra: a DPD fejlesztései és bővítései
A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra,…
Tovább olvasom >Készülődés az ünnepi csúcsra: így működnek a futárszolgálatok a karácsonyi időszakban
Az ünnepi szezon közeledtével a webáruházak és futárszolgálatok felkészülnek az…
Tovább olvasom >Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Stratégiai együttműködést kötött a MATE és a Béres
Dr. Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora,…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >