Növelte nyereségét és árbevételét a Hell Energy Magyarország Kft.
Az energia- és üdítőitalokat gyártó Hell Energy Magyarország Kft. számottevően növelte árbevételét, exportját és nyereségét tavaly a Budapesti Értéktőzsde honlapján közölt beszámolója szerint.
A kft. árbevétele a konszolidált éves beszámoló alapján 2020-ban meghaladta a 72 milliárd forintot, adózott eredménye pedig 7,7 milliárd forint volt. Az előző évben, 2019-ben a vállalkozás közel 56 milliárd forint árbevétel mellett több mint 5,34 milliárd forint adózott eredményt ért el.
A belföldi értékesítés nettó árbevétele 29 milliárd forintról 34 milliárd forintra emelkedett, és ennél nagyobb mértékben, 26,7 milliárd forintról 38,6 milliárdra nőtt a kivitelből származó nettó árbevétele.
A kft. saját tőkéje 18,6 milliárd forintról 26,3 milliárd forintra emelkedett 2020 végére.
Korábbi tájékoztatás szerint a mintegy ezer munkavállalót foglalkoztató vállalat a világ ötven országában van jelen. Az Európai Unión (EU) belül a legnagyobb árbevételt generáló országok között Románia, Bulgária és Szlovákia található, az EU-n kívüli export legjelentősebb célországai közé pedig Azerbajdzsán, Szerbia és Ukrajna sorolható.
A 2004-ben alapított Hell Energy Magyarország Kft. számos érdekeltséggel rendelkezik, a konszolidációba teljes körűen bevont cégei az alumínium dobozokat gyártó Quality Pack Zrt., a Miskolc-Tapolcán található Avalon Parkot üzemeltető Avalon Park kft. és a Hell Automata Üzemeltető Kft., amely ital-, kávé és snack automatákat üzemeltet.
A Hell Energy Csoport tavaly több beruházást adott át. Tavaly szeptemberben adták át a Hell Energy Magyarország Kft. tejeskávétöltő üzemét, a Hell Energy Coffee-t a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Szikszó határában, a beruházás 8 milliárd forintba került, amelyhez a kormány négymilliárd forint vissza nem térítendő támogatást adott.
Ugyancsak tavaly szeptemberben jelentették be, hogy hét cukorsilót építenek a szikszói üzemükhöz, az 565 millió forintos beruházáshoz a kormány 282 millió forintot biztosít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >