Növelte forgalmát és nyereségét tavaly a Henkel
Rekord árbevétel mellett növelte nyereségét tavaly a Henkel német háztartási vegyipari és kozmetikai konszern – derül ki a cég MTI-hez csütörtökön eljuttatott sajtóközleményéből.
A düsseldorfi székhelyű vállalat csütörtökön azt közölte, hogy 2016-ban nyeresége 6,9 százalékkal 2,053 milliárd euróra nőtt. A 2016-os pénzügyi év 18,714 milliárd euró összegű árbevétele új rekord és 3,5 százalékkal meghaladja az előző évi szintet. Az üzemi eredmény erőteljesen, 8,5 százalékkal 3,172 milliárd euróra nőtt 2016-ban.
A Henkel a 2017-es évre 2-4 százalékos forgalomnövekedésre számít.
A német vállalat, amely többet között a Persil mosószer és a Schwarzkopf samponok gyártója, közölte, hogy a nyereségnövekedéshez mindhárom üzletága – háztartási vegyipari, kozmetikai és ragasztószergyártó – hozzájárult.
Az igazgatóság a 2017. április 6-i éves közgyűlésen az elsőbbségi részvények utáni osztalék 10,2 százalékkal, 1,62 euróra történő emelését, valamint a törzsrészvények utáni osztalék 10,3 százalékkal, 1,60 euróra történő emelését (előző évben 1,45 euró) javasolja majd.
A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen, közel 1000 embernek ad munkát. Két gyára van: Környén vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat, Körösladányban mosó- és háztartási tisztítószereket gyárt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását
4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >