Növelte forgalmát és nyereségét tavaly a Henkel
Rekord árbevétel mellett növelte nyereségét tavaly a Henkel német háztartási vegyipari és kozmetikai konszern – derül ki a cég MTI-hez csütörtökön eljuttatott sajtóközleményéből.
A düsseldorfi székhelyű vállalat csütörtökön azt közölte, hogy 2016-ban nyeresége 6,9 százalékkal 2,053 milliárd euróra nőtt. A 2016-os pénzügyi év 18,714 milliárd euró összegű árbevétele új rekord és 3,5 százalékkal meghaladja az előző évi szintet. Az üzemi eredmény erőteljesen, 8,5 százalékkal 3,172 milliárd euróra nőtt 2016-ban.
A Henkel a 2017-es évre 2-4 százalékos forgalomnövekedésre számít.
A német vállalat, amely többet között a Persil mosószer és a Schwarzkopf samponok gyártója, közölte, hogy a nyereségnövekedéshez mindhárom üzletága – háztartási vegyipari, kozmetikai és ragasztószergyártó – hozzájárult.
Az igazgatóság a 2017. április 6-i éves közgyűlésen az elsőbbségi részvények utáni osztalék 10,2 százalékkal, 1,62 euróra történő emelését, valamint a törzsrészvények utáni osztalék 10,3 százalékkal, 1,60 euróra történő emelését (előző évben 1,45 euró) javasolja majd.
A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen, közel 1000 embernek ad munkát. Két gyára van: Környén vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat, Körösladányban mosó- és háztartási tisztítószereket gyárt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >