Növelte forgalmát és nyereségét tavaly a Henkel
Rekord árbevétel mellett növelte nyereségét tavaly a Henkel német háztartási vegyipari és kozmetikai konszern – derül ki a cég MTI-hez csütörtökön eljuttatott sajtóközleményéből.
A düsseldorfi székhelyű vállalat csütörtökön azt közölte, hogy 2016-ban nyeresége 6,9 százalékkal 2,053 milliárd euróra nőtt. A 2016-os pénzügyi év 18,714 milliárd euró összegű árbevétele új rekord és 3,5 százalékkal meghaladja az előző évi szintet. Az üzemi eredmény erőteljesen, 8,5 százalékkal 3,172 milliárd euróra nőtt 2016-ban.
A Henkel a 2017-es évre 2-4 százalékos forgalomnövekedésre számít.
A német vállalat, amely többet között a Persil mosószer és a Schwarzkopf samponok gyártója, közölte, hogy a nyereségnövekedéshez mindhárom üzletága – háztartási vegyipari, kozmetikai és ragasztószergyártó – hozzájárult.
Az igazgatóság a 2017. április 6-i éves közgyűlésen az elsőbbségi részvények utáni osztalék 10,2 százalékkal, 1,62 euróra történő emelését, valamint a törzsrészvények utáni osztalék 10,3 százalékkal, 1,60 euróra történő emelését (előző évben 1,45 euró) javasolja majd.
A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen, közel 1000 embernek ad munkát. Két gyára van: Környén vizes bázisú és elektronikai ragasztóanyagokat, Körösladányban mosó- és háztartási tisztítószereket gyárt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >