Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz való csatlakozás átlagosan 12,5%-os értékesítési növekedést eredményez a piactéren értékesítő partnerek számára. Különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek profitálnak a programból.
Az Amazon az elmúlt években komoly erőfeszítéseket tett szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére. 2022-ben bejelentette, hogy 2027-ig több mint 1 milliárd eurót fordít európai logisztikai hálózatának dekarbonizálásába. Tavaly mikromobilitási központok építésébe kezdett az Egyesült Királyságban.
1,4 millió fenntartható termék
A Climate Pledge Friendly programot 2020-ban indította el az Amazon, hogy megkönnyítse a vásárlók számára a fenntartható termékek megtalálását. Jelenleg a program keretében 1,4 millió termék érhető el Európában és az Egyesült Államokban.
13,3%-os növekedés az árbevételben
A program hatásait vizsgáló tanulmány 45 ezer európai és 45 ezer amerikai terméket vizsgált. Az eredmények szerint a programhoz való csatlakozás 13,3%-os bruttó árbevétel-növekedést, 12,5%-os értékesítés-növekedést és 4,4%-kal több kiszállított egységet eredményezett a csatlakozást követő 12 hétben.
Az értékesítési növekedés különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek esetében volt jelentős. Ez arra utal, hogy a vásárlók nagyobb valószínűséggel választanak fenntartható termékeket, ha azokat könnyebben megtalálják. A program tehát nemcsak a fenntarthatóságot támogatja, de hatással van a fogyasztók vásárlási magatartására is.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >