Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz való csatlakozás átlagosan 12,5%-os értékesítési növekedést eredményez a piactéren értékesítő partnerek számára. Különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek profitálnak a programból.
Az Amazon az elmúlt években komoly erőfeszítéseket tett szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére. 2022-ben bejelentette, hogy 2027-ig több mint 1 milliárd eurót fordít európai logisztikai hálózatának dekarbonizálásába. Tavaly mikromobilitási központok építésébe kezdett az Egyesült Királyságban.
1,4 millió fenntartható termék
A Climate Pledge Friendly programot 2020-ban indította el az Amazon, hogy megkönnyítse a vásárlók számára a fenntartható termékek megtalálását. Jelenleg a program keretében 1,4 millió termék érhető el Európában és az Egyesült Államokban.
13,3%-os növekedés az árbevételben
A program hatásait vizsgáló tanulmány 45 ezer európai és 45 ezer amerikai terméket vizsgált. Az eredmények szerint a programhoz való csatlakozás 13,3%-os bruttó árbevétel-növekedést, 12,5%-os értékesítés-növekedést és 4,4%-kal több kiszállított egységet eredményezett a csatlakozást követő 12 hétben.
Az értékesítési növekedés különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek esetében volt jelentős. Ez arra utal, hogy a vásárlók nagyobb valószínűséggel választanak fenntartható termékeket, ha azokat könnyebben megtalálják. A program tehát nemcsak a fenntarthatóságot támogatja, de hatással van a fogyasztók vásárlási magatartására is.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >