Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz való csatlakozás átlagosan 12,5%-os értékesítési növekedést eredményez a piactéren értékesítő partnerek számára. Különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek profitálnak a programból.
Az Amazon az elmúlt években komoly erőfeszítéseket tett szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére. 2022-ben bejelentette, hogy 2027-ig több mint 1 milliárd eurót fordít európai logisztikai hálózatának dekarbonizálásába. Tavaly mikromobilitási központok építésébe kezdett az Egyesült Királyságban.
1,4 millió fenntartható termék
A Climate Pledge Friendly programot 2020-ban indította el az Amazon, hogy megkönnyítse a vásárlók számára a fenntartható termékek megtalálását. Jelenleg a program keretében 1,4 millió termék érhető el Európában és az Egyesült Államokban.
13,3%-os növekedés az árbevételben
A program hatásait vizsgáló tanulmány 45 ezer európai és 45 ezer amerikai terméket vizsgált. Az eredmények szerint a programhoz való csatlakozás 13,3%-os bruttó árbevétel-növekedést, 12,5%-os értékesítés-növekedést és 4,4%-kal több kiszállított egységet eredményezett a csatlakozást követő 12 hétben.
Az értékesítési növekedés különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek esetében volt jelentős. Ez arra utal, hogy a vásárlók nagyobb valószínűséggel választanak fenntartható termékeket, ha azokat könnyebben megtalálják. A program tehát nemcsak a fenntarthatóságot támogatja, de hatással van a fogyasztók vásárlási magatartására is.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: csökkenhet az irodai dolgozók létszáma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >