Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz való csatlakozás átlagosan 12,5%-os értékesítési növekedést eredményez a piactéren értékesítő partnerek számára. Különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek profitálnak a programból.
Az Amazon az elmúlt években komoly erőfeszítéseket tett szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére. 2022-ben bejelentette, hogy 2027-ig több mint 1 milliárd eurót fordít európai logisztikai hálózatának dekarbonizálásába. Tavaly mikromobilitási központok építésébe kezdett az Egyesült Királyságban.
1,4 millió fenntartható termék
A Climate Pledge Friendly programot 2020-ban indította el az Amazon, hogy megkönnyítse a vásárlók számára a fenntartható termékek megtalálását. Jelenleg a program keretében 1,4 millió termék érhető el Európában és az Egyesült Államokban.
13,3%-os növekedés az árbevételben
A program hatásait vizsgáló tanulmány 45 ezer európai és 45 ezer amerikai terméket vizsgált. Az eredmények szerint a programhoz való csatlakozás 13,3%-os bruttó árbevétel-növekedést, 12,5%-os értékesítés-növekedést és 4,4%-kal több kiszállított egységet eredményezett a csatlakozást követő 12 hétben.
Az értékesítési növekedés különösen az alacsonyabb láthatóságú termékek esetében volt jelentős. Ez arra utal, hogy a vásárlók nagyobb valószínűséggel választanak fenntartható termékeket, ha azokat könnyebben megtalálják. A program tehát nemcsak a fenntarthatóságot támogatja, de hatással van a fogyasztók vásárlási magatartására is.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >NGM: 2025 az áttörés éve, a felzárkózás nem akad el
Az Eurostat csütörtökön megjelent adatai szerint 2024-ben Magyarországon az egy…
Tovább olvasom >EY: Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják
Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges…
Tovább olvasom >