Növelte áruházai számát a Metro
A düsseldorfi székhelyű, 33 országban (köztük hazánkban) jelen levő Metro csoport árbevétele 0,8, adózott nyeresége 2,1 százalékkal – 66,7 milliárd, illetve 741 millió euróra – csökkent tavaly.
Ehhez hozzájárult a vártnál gyengébb karácsonyi forgalom, a németországi Cash & Carry lánc szűkítése és a franciaországi Saturn áruházak eladása.
Az év végéig így is 2,6 százalékkal, 2187-re nőtt a Metro áruházainak száma, ebből közel 900-at működtetett a Media-Saturn üzletág. Az idén főleg hatékonyságjavítással kíván forgalmat növelni a cégcsoport – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >