Növelte áruházai számát a Metro
A düsseldorfi székhelyű, 33 országban (köztük hazánkban) jelen levő Metro csoport árbevétele 0,8, adózott nyeresége 2,1 százalékkal – 66,7 milliárd, illetve 741 millió euróra – csökkent tavaly.
Ehhez hozzájárult a vártnál gyengébb karácsonyi forgalom, a németországi Cash & Carry lánc szűkítése és a franciaországi Saturn áruházak eladása.
Az év végéig így is 2,6 százalékkal, 2187-re nőtt a Metro áruházainak száma, ebből közel 900-at működtetett a Media-Saturn üzletág. Az idén főleg hatékonyságjavítással kíván forgalmat növelni a cégcsoport – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >