Növelte áruházai számát a Metro
A düsseldorfi székhelyű, 33 országban (köztük hazánkban) jelen levő Metro csoport árbevétele 0,8, adózott nyeresége 2,1 százalékkal – 66,7 milliárd, illetve 741 millió euróra – csökkent tavaly.
Ehhez hozzájárult a vártnál gyengébb karácsonyi forgalom, a németországi Cash & Carry lánc szűkítése és a franciaországi Saturn áruházak eladása.
Az év végéig így is 2,6 százalékkal, 2187-re nőtt a Metro áruházainak száma, ebből közel 900-at működtetett a Media-Saturn üzletág. Az idén főleg hatékonyságjavítással kíván forgalmat növelni a cégcsoport – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >