Növelte árbevételét a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 17,2 milliárd forint árbevétellel zárta a tavalyi évet, amely mintegy 10 százalékos növekedést jelent 2017-hez képest – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
A közleményben kiemelték, hogy a cég tovább erősítette vezető pozícióját a magyar ásványpiacon. Tavalyi értékesítésük rekordot döntött, a társaság 6 százalékkal növelte eladásait Magyarországon és a környező országokban.
A növekedést segítette a hosszúra nyúlt nyári szezon is, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.
A cég tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén, az új palackozó-gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke a közleményben elmondta, a tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásukkal biztosítják a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereik számára teljes italportfóliót kínáljanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >