Növelte árbevételét a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 17,2 milliárd forint árbevétellel zárta a tavalyi évet, amely mintegy 10 százalékos növekedést jelent 2017-hez képest – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
A közleményben kiemelték, hogy a cég tovább erősítette vezető pozícióját a magyar ásványpiacon. Tavalyi értékesítésük rekordot döntött, a társaság 6 százalékkal növelte eladásait Magyarországon és a környező országokban.
A növekedést segítette a hosszúra nyúlt nyári szezon is, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.
A cég tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén, az új palackozó-gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke a közleményben elmondta, a tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásukkal biztosítják a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereik számára teljes italportfóliót kínáljanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >