Növelte árbevételét a mezőgazdasági gépgyártó
A Stihl magyarországi leányvállalatának éves forgalma meghaladta a 6 milliárd forintot 2015-ben az előző évi 5,87 milliárd forint után, az idei évre a vállalat 5 százalékos növekedést tervez – közölte a cég az MTI-vel hétfőn.
A terveik szerint 2016-ban a mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépeket gyártó cég az online jelenlétét erősíti, már országszerte 15 szakkereskedés csatlakozott a legújabb kereskedelmi rendszerhez, amelyben egységes online polcrendszert hoztak létre a partnerek számára, minden szakkereskedés külön webshopot üzemeltethet.
Közölték, hogy az új rendszert fokozatosan vezetik be, jelenleg az online előrendelés aktív, így a vásárlási folyamat egyszerűsödik.
A 160 országban jelen lévő Stihl International GmbH 1991-ben alapította meg magyarországi leányvállalatát, hogy bevezesse a Stihl márkájú gépeket, majd biztosítsa ezek önálló kereskedelmét Magyarországon. Az akkor 8 fővel induló cégnek rögtön az első évben 102 millió forintos forgalma lett. Jelenleg 22 fővel, több mint 300 szakkereskedéssel dolgoznak, a vállalat forgalma az évek során több mint az ötvenszeresére növekedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NAK: az áprilisi fagyok jelentős károkat okoztak
Az áprilisi fagyok jelentős károkat okoztak számos gyümölcsösben. A gazdálkodók…
Tovább olvasom >Új elemekkel bővült a kereskedelmi célú állattartó telepekre belépők kötelező nyilvántartása
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a figyelmet, hogy 2025.…
Tovább olvasom >Órákon belül felszámolják a rábapordányi telepet, de a vírus megállításához minden állattartó fegyelmezettsége kell
Órákon belül felszámolják a ragadós száj- és körömfájásvírussal fertőzött rábapordányi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >