Növelte árbevételét a mezőgazdasági gépgyártó
A Stihl magyarországi leányvállalatának éves forgalma meghaladta a 6 milliárd forintot 2015-ben az előző évi 5,87 milliárd forint után, az idei évre a vállalat 5 százalékos növekedést tervez – közölte a cég az MTI-vel hétfőn.
A terveik szerint 2016-ban a mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépeket gyártó cég az online jelenlétét erősíti, már országszerte 15 szakkereskedés csatlakozott a legújabb kereskedelmi rendszerhez, amelyben egységes online polcrendszert hoztak létre a partnerek számára, minden szakkereskedés külön webshopot üzemeltethet.
Közölték, hogy az új rendszert fokozatosan vezetik be, jelenleg az online előrendelés aktív, így a vásárlási folyamat egyszerűsödik.
A 160 országban jelen lévő Stihl International GmbH 1991-ben alapította meg magyarországi leányvállalatát, hogy bevezesse a Stihl márkájú gépeket, majd biztosítsa ezek önálló kereskedelmét Magyarországon. Az akkor 8 fővel induló cégnek rögtön az első évben 102 millió forintos forgalma lett. Jelenleg 22 fővel, több mint 300 szakkereskedéssel dolgoznak, a vállalat forgalma az évek során több mint az ötvenszeresére növekedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >Újabb településen erősítette meg a hatóság a kiskérődzők pestise betegséget
A Zalai vármegyei Nagymétnekpuszta, valamint Lenti településeken tartott juhállományoknál is…
Tovább olvasom >Az agrárium digitalizációjának ösztönzése a lehető legszélesebb eszköztár felhasználásával történik
Az agrárium digitalizációjának ösztönzése nem pusztán egy-egy pályázati felhívás révén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >