Növekvő nemzetközi érdeklődés az Alimentaria iránt
Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás egyre nagyobb jelentőséggel bír Spanyolországon kívül is, a rendezvény nemzetközi promóciós költségvetése 30 százalékkal nőtt. Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás látogatóinak több mint 20 százaléka, mintegy 158 ezer érdeklődő külföldről érkezik. A kiállító cégek között még erősebb a nemzetközi jelenlét, 30 százalékuk – azaz nagyjából 500 vállalat – külföldi érdekeltségű. A 2010-es Alimentarián a 94 500 négyzetméteres kiállítási területből összesen 15 ezret tartanak fenn a külföldi kiállítók részére, 2 százalékkal többet, mint 2008-ban. A nemzetközi figyelmet 33 ország 128 szakkiadványa erősíti majd.
Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás 2010. március 22. és 26. között várja a látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >