Növekvő nemzetközi érdeklődés az Alimentaria iránt
Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás egyre nagyobb jelentőséggel bír Spanyolországon kívül is, a rendezvény nemzetközi promóciós költségvetése 30 százalékkal nőtt. Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás látogatóinak több mint 20 százaléka, mintegy 158 ezer érdeklődő külföldről érkezik. A kiállító cégek között még erősebb a nemzetközi jelenlét, 30 százalékuk – azaz nagyjából 500 vállalat – külföldi érdekeltségű. A 2010-es Alimentarián a 94 500 négyzetméteres kiállítási területből összesen 15 ezret tartanak fenn a külföldi kiállítók részére, 2 százalékkal többet, mint 2008-ban. A nemzetközi figyelmet 33 ország 128 szakkiadványa erősíti majd.
Az Alimentaria Nemzetközi Élelmiszer és Ital Kiállítás 2010. március 22. és 26. között várja a látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >