Növekvő húsvéti forgalomra számít a német kiskereskedelem
A német kiskereskedelem az idei húsvéti időszakban 2,3 milliárd eurós forgalmat vár, ami 3,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest – közölte a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE).
A HDE felmérése szerint, amelyet az IFH Köln készített 500 fő bevonásával, a fogyasztók 41%-a tervez húsvéti vásárlást, az átlagos költés pedig fejenként 40 euró körül alakulhat. A legkeresettebb termékek az élelmiszerek, amelyeket a megkérdezettek 78%-a ajándékozna. Emellett a vásárlók több mint fele játékokat és dekorációs cikkeket, közel minden második fogyasztó pedig virágot is beszerezne az ünnepre.
HDE főtitkára, Stefan Genth szerint a húsvét a karácsony után a második legjelentősebb ünnepi vásárlási alkalom. A kiskereskedők ezért is reménykednek, hogy a húsvéti forgalom élénkítheti a hosszú ideje visszafogott fogyasztói hangulatot.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >