Növekvő húsvéti forgalomra számít a német kiskereskedelem
A német kiskereskedelem az idei húsvéti időszakban 2,3 milliárd eurós forgalmat vár, ami 3,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest – közölte a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE).
A HDE felmérése szerint, amelyet az IFH Köln készített 500 fő bevonásával, a fogyasztók 41%-a tervez húsvéti vásárlást, az átlagos költés pedig fejenként 40 euró körül alakulhat. A legkeresettebb termékek az élelmiszerek, amelyeket a megkérdezettek 78%-a ajándékozna. Emellett a vásárlók több mint fele játékokat és dekorációs cikkeket, közel minden második fogyasztó pedig virágot is beszerezne az ünnepre.
HDE főtitkára, Stefan Genth szerint a húsvét a karácsony után a második legjelentősebb ünnepi vásárlási alkalom. A kiskereskedők ezért is reménykednek, hogy a húsvéti forgalom élénkítheti a hosszú ideje visszafogott fogyasztói hangulatot.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Ketrecmentes Húsvét a tyúkokért: összefog az Una Terra Alapítvány és Kifli.hu
A húsvéti időszakban a tojásfogyasztás közel harmadával ugrik meg, az…
Tovább olvasom >Húsvétra a hagyományos sonkát keresik a legtöbben
Húsvétra a hagyományos, lassú pácolású sonkát keresik a legtöbben, de…
Tovább olvasom >Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány
Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány, amely az ünnepi időszakon…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,3 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,6 százalékkal mérséklődött
Februárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,2…
Tovább olvasom >NGM: februárban több mint 3 százalékkal bővült a kiskereskedelmi forgalom – folyamatos a fogyasztói bizalom erősödése
Az év első két hónapjában a kiskereskedelmi forgalom volumene 4…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít kisgyermekes családoknak a Kifli.hu
Mostantól a hét minden napján ingyenes házhozszállítás érhető el 10:00…
Tovább olvasom >