Növekvő húsvéti forgalomra számít a német kiskereskedelem
A német kiskereskedelem az idei húsvéti időszakban 2,3 milliárd eurós forgalmat vár, ami 3,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest – közölte a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE).
A HDE felmérése szerint, amelyet az IFH Köln készített 500 fő bevonásával, a fogyasztók 41%-a tervez húsvéti vásárlást, az átlagos költés pedig fejenként 40 euró körül alakulhat. A legkeresettebb termékek az élelmiszerek, amelyeket a megkérdezettek 78%-a ajándékozna. Emellett a vásárlók több mint fele játékokat és dekorációs cikkeket, közel minden második fogyasztó pedig virágot is beszerezne az ünnepre.
HDE főtitkára, Stefan Genth szerint a húsvét a karácsony után a második legjelentősebb ünnepi vásárlási alkalom. A kiskereskedők ezért is reménykednek, hogy a húsvéti forgalom élénkítheti a hosszú ideje visszafogott fogyasztói hangulatot.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >6,7 millió eurós beruházással korszerűsítette a gyártást a Jägermeister Wolfenbüttelben
A híres német gyógynövénylikőr-gyártó, a Mast-Jägermeister 6,7 millió eurót fordított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >