Növekvő eladások és profit az Atrianál
A harmadik negyedévben a finn élelmiszeripari cég nyeresége 19,3 millió euróra nőt, az értékesítés bevételei 14,6 százalékkal bővültek, a forgalom elérte a 312,8 millió eurót.
A skandináviai bevételek növekedésében jelentős szerepet
játszott a tavaly megvásárolt Sardus integrálása. A balti térségben is bővülést
könyvelhettek el, miután felszámolták litvánia egységüket. Oroszországban
veszteségeket okozott, hogy a cég
váratlan árháborúba keveredett.
Az Atria múlt hónapban jelentette be, hogy 10 millió svéd
korona értékben beruházást kezd Malmő mellett, ahol az ICA szupermarketlánccal
kötött együttműködésnek köszönhetően készételgyárat üzemelnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >