Növekvő eladás és volumen a Danone háza táján
A francia Danone a harmadik negyedévben 4,35 milliárd euróra növelte eladásait, az egy évvel ezelőtti 3,78 milliárd euróhoz képest, így a 2010-es év pozitív mérleggel zárul – írja a Marketwatch.
Az elemzők ennél gyengébb, 4,25 milliárd eurós eredménnyel számoltak. Az eladások növekedésén belül (6,9 százalék az első kilenc hónapban) a volumen 6,3 százalékkal nőtt. Ezek a pozitív eredmények, a nehéz európai gazdasági helyzet és a növekvő nyersanyagárak fényében meggyőztek minket arról, hogy továbbra is tartani tudjuk az egész éves célunkat – mondta Franck Riboud a társaság vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >