Növekvő eladás és volumen a Danone háza táján
A francia Danone a harmadik negyedévben 4,35 milliárd euróra növelte eladásait, az egy évvel ezelőtti 3,78 milliárd euróhoz képest, így a 2010-es év pozitív mérleggel zárul – írja a Marketwatch.
Az elemzők ennél gyengébb, 4,25 milliárd eurós eredménnyel számoltak. Az eladások növekedésén belül (6,9 százalék az első kilenc hónapban) a volumen 6,3 százalékkal nőtt. Ezek a pozitív eredmények, a nehéz európai gazdasági helyzet és a növekvő nyersanyagárak fényében meggyőztek minket arról, hogy továbbra is tartani tudjuk az egész éves célunkat – mondta Franck Riboud a társaság vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >