Növekvő eladás és volumen a Danone háza táján
A francia Danone a harmadik negyedévben 4,35 milliárd euróra növelte eladásait, az egy évvel ezelőtti 3,78 milliárd euróhoz képest, így a 2010-es év pozitív mérleggel zárul – írja a Marketwatch.
Az elemzők ennél gyengébb, 4,25 milliárd eurós eredménnyel számoltak. Az eladások növekedésén belül (6,9 százalék az első kilenc hónapban) a volumen 6,3 százalékkal nőtt. Ezek a pozitív eredmények, a nehéz európai gazdasági helyzet és a növekvő nyersanyagárak fényében meggyőztek minket arról, hogy továbbra is tartani tudjuk az egész éves célunkat – mondta Franck Riboud a társaság vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >