Növekvő eladás és volumen a Danone háza táján
A francia Danone a harmadik negyedévben 4,35 milliárd euróra növelte eladásait, az egy évvel ezelőtti 3,78 milliárd euróhoz képest, így a 2010-es év pozitív mérleggel zárul – írja a Marketwatch.
Az elemzők ennél gyengébb, 4,25 milliárd eurós eredménnyel számoltak. Az eladások növekedésén belül (6,9 százalék az első kilenc hónapban) a volumen 6,3 százalékkal nőtt. Ezek a pozitív eredmények, a nehéz európai gazdasági helyzet és a növekvő nyersanyagárak fényében meggyőztek minket arról, hogy továbbra is tartani tudjuk az egész éves célunkat – mondta Franck Riboud a társaság vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >