Növekvő árbevétel, csökkenő üzemi eredmény a Herbáriánál

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 25. 00:00

A termékfejlesztés, a csomagolásváltás, és az értékesítési szervezet átalakítása sokba került.

 A cég tavaly 32 új termékkel, gyógyhatású teakeverékekkel,
gyógynövényalapú kozmetikumokkal, illetve illóolajokkal jelent meg a hazai
piacon,  40 árucikk kapott új
csomagolást. Üzemi eredményt csökkentő hatása volt az értékesítési szervezet
teljes átalakításának is. Ennek során a meglévő üzletkötői mellett
patikalátogatói hálózatot építettek ki. Partnereik – gyógyszertárak és
gyógynövényboltok, élelmiszerüzletek – száma már meghaladja az 1600-at, ez 35
százalékkal több, mint a két évvel ezelőtti. Az említettek mellett tavaly a
franchise-hálózat marketingjét is erősítették.

 

Kapcsolódó cikkeink