Növekvő árbevétel, csökkenő üzemi eredmény a Herbáriánál
A termékfejlesztés, a csomagolásváltás, és az értékesítési szervezet átalakítása sokba került.
A cég tavaly 32 új termékkel, gyógyhatású teakeverékekkel,
gyógynövényalapú kozmetikumokkal, illetve illóolajokkal jelent meg a hazai
piacon, 40 árucikk kapott új
csomagolást. Üzemi eredményt csökkentő hatása volt az értékesítési szervezet
teljes átalakításának is. Ennek során a meglévő üzletkötői mellett
patikalátogatói hálózatot építettek ki. Partnereik – gyógyszertárak és
gyógynövényboltok, élelmiszerüzletek – száma már meghaladja az 1600-at, ez 35
százalékkal több, mint a két évvel ezelőtti. Az említettek mellett tavaly a
franchise-hálózat marketingjét is erősítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >