Növekvő árbevétel, csökkenő üzemi eredmény a Herbáriánál
A termékfejlesztés, a csomagolásváltás, és az értékesítési szervezet átalakítása sokba került.
A cég tavaly 32 új termékkel, gyógyhatású teakeverékekkel,
gyógynövényalapú kozmetikumokkal, illetve illóolajokkal jelent meg a hazai
piacon, 40 árucikk kapott új
csomagolást. Üzemi eredményt csökkentő hatása volt az értékesítési szervezet
teljes átalakításának is. Ennek során a meglévő üzletkötői mellett
patikalátogatói hálózatot építettek ki. Partnereik – gyógyszertárak és
gyógynövényboltok, élelmiszerüzletek – száma már meghaladja az 1600-at, ez 35
százalékkal több, mint a két évvel ezelőtti. Az említettek mellett tavaly a
franchise-hálózat marketingjét is erősítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >