Növekvő árbevétel, csökkenő üzemi eredmény a Herbáriánál
A termékfejlesztés, a csomagolásváltás, és az értékesítési szervezet átalakítása sokba került.
A cég tavaly 32 új termékkel, gyógyhatású teakeverékekkel,
gyógynövényalapú kozmetikumokkal, illetve illóolajokkal jelent meg a hazai
piacon, 40 árucikk kapott új
csomagolást. Üzemi eredményt csökkentő hatása volt az értékesítési szervezet
teljes átalakításának is. Ennek során a meglévő üzletkötői mellett
patikalátogatói hálózatot építettek ki. Partnereik – gyógyszertárak és
gyógynövényboltok, élelmiszerüzletek – száma már meghaladja az 1600-at, ez 35
százalékkal több, mint a két évvel ezelőtti. Az említettek mellett tavaly a
franchise-hálózat marketingjét is erősítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >