Növekszik az áruházakon belüli nagyméretű reklámfelületek iránti igény
Az idei évben is jobbnál jobb kreatív ötletek érkeznek a beszállítóktól, amelyeket a Tesco Global Áruházak Zrt. – a POS Services Kft. munkatársaival közösen – igyekszik a lehető legnagyobb mértékben megvalósítani.
Az idei évben szembetűnő a nagyobb méretű felületek iránti igény. Egyik, talán legnagyobb növekedést mutató reklámeszköz az óriás padlómatrica, melyet kampányában használt többek között a Coca-Cola HBC Magyarország Kft., a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt., valamint az Intersnack Magyarország Kft. is. A külső fotocellás ajtó sikere is tovább nőtt idén, amelyet a beszállítók mellett a nem FMCG-hirdetők is szép számban vettek igénybe, kihasználva az eszköz alkalmasságát nagy tömegek elérésére. Növekedett a megállítótáblák népszerűsége is, amelyek közvetlenül a vevőszolgálati pultnál adnak utolsó impulzust a vásárlótérbe való belépés előtt.
Szintén nagy kedvenc a raklapok különböző típusú dekorálása. A raklapszoknyák mellett az Extra áruházakban lehetőség nyílt LED-monitor használatára is a raklapokon, valamint kiemelkedő megjelenésnek tekinthető a Mondelez Hungária Kft. LAMá displayjel kombinált raklapdekorációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >