Növekszik az áruházakon belüli nagyméretű reklámfelületek iránti igény
Az idei évben is jobbnál jobb kreatív ötletek érkeznek a beszállítóktól, amelyeket a Tesco Global Áruházak Zrt. – a POS Services Kft. munkatársaival közösen – igyekszik a lehető legnagyobb mértékben megvalósítani.
Az idei évben szembetűnő a nagyobb méretű felületek iránti igény. Egyik, talán legnagyobb növekedést mutató reklámeszköz az óriás padlómatrica, melyet kampányában használt többek között a Coca-Cola HBC Magyarország Kft., a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt., valamint az Intersnack Magyarország Kft. is. A külső fotocellás ajtó sikere is tovább nőtt idén, amelyet a beszállítók mellett a nem FMCG-hirdetők is szép számban vettek igénybe, kihasználva az eszköz alkalmasságát nagy tömegek elérésére. Növekedett a megállítótáblák népszerűsége is, amelyek közvetlenül a vevőszolgálati pultnál adnak utolsó impulzust a vásárlótérbe való belépés előtt.
Szintén nagy kedvenc a raklapok különböző típusú dekorálása. A raklapszoknyák mellett az Extra áruházakban lehetőség nyílt LED-monitor használatára is a raklapokon, valamint kiemelkedő megjelenésnek tekinthető a Mondelez Hungária Kft. LAMá displayjel kombinált raklapdekorációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Falazórobotot mutatott be a Wienerberger Magyarországon
Magyarországra is megérkezett a Wienerberger új falazórobotja, amely teljes kőművescsapatok…
Tovább olvasom >Gyorsteszt piac, okoseszközök – merre tovább?
A Covid-19 járvány alatt a gyorstesztek berobbanása alapjaiban változtatta meg…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >