Növekszik az áruházakon belüli nagyméretű reklámfelületek iránti igény
Az idei évben is jobbnál jobb kreatív ötletek érkeznek a beszállítóktól, amelyeket a Tesco Global Áruházak Zrt. – a POS Services Kft. munkatársaival közösen – igyekszik a lehető legnagyobb mértékben megvalósítani.
Az idei évben szembetűnő a nagyobb méretű felületek iránti igény. Egyik, talán legnagyobb növekedést mutató reklámeszköz az óriás padlómatrica, melyet kampányában használt többek között a Coca-Cola HBC Magyarország Kft., a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt., valamint az Intersnack Magyarország Kft. is. A külső fotocellás ajtó sikere is tovább nőtt idén, amelyet a beszállítók mellett a nem FMCG-hirdetők is szép számban vettek igénybe, kihasználva az eszköz alkalmasságát nagy tömegek elérésére. Növekedett a megállítótáblák népszerűsége is, amelyek közvetlenül a vevőszolgálati pultnál adnak utolsó impulzust a vásárlótérbe való belépés előtt.
Szintén nagy kedvenc a raklapok különböző típusú dekorálása. A raklapszoknyák mellett az Extra áruházakban lehetőség nyílt LED-monitor használatára is a raklapokon, valamint kiemelkedő megjelenésnek tekinthető a Mondelez Hungária Kft. LAMá displayjel kombinált raklapdekorációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >