57 százalékkal nőtt a Carrefour nyeresége
A Carrefour áruházlánc bejelentette, hogy 2010-ben 57%-kal növelte nyereségét, a folytatólagos tevékenységeiből származó profitja pedig 11%-kal erősödött 5,5%-kal magasabb eladási számadatok mellett.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető vállalatóriás nyeresége így a 2009-es 276 millió euróról 433 millió euróra emelkedett 2010-ben. A kiskereskedelmi eladások a korábbi 85,37 milliárd euróról 90,1 milliárd euróra emelkedtek. A vezetőség a 2010-es évre részvényenkénti 1,08 eurós osztalékot határozott meg, mely hasonló a 2009-es osztalékhoz – közli a tozsdeforum.hu..
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >