Növekszik a Carlsberg nyeresége
A Koppenhágából vezérelt Carlsberg sörcsoport árbevétele 8, nettó nyeresége 30 százalékkal – 17,7, illetve 1,9 milliárd dán koronára – nőtt a harmadik negyedévben 2009 hasonló időszakához képest.
A bővülésben szerepe volt a kelet-európai régiónak, amelyen belül immár az oroszországi forgalom is megindult felfelé, ahol a januári adóemelés és az azt megelőző „bespájzolás” sokáig éreztette negatív hatását. Ám a torzító hatások nélküli bevételnövekedés csak 2 százalékos volt, és a profitjavulás is elmaradt az elemzői várakozásoktól – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >