Növekedhet a magyar gyümölcsök presztízse
Tíz magyar cég sikerrel vett részt a berlini Fruit Logistica szakkiállításon. A magyar vállalkozások részvételét a szakmai bemutatón az Agrármarketing Centrum Kht. 60 ezer euróval támogatta.A 15. Fruit Logistica 1.800 kiállítója 74 országból érkezett.
A 72 ezer négyzetméteres kiállításon az árubemutató mellett számos szakmai
tanácskozást is rendeztek. Eszmecserét folytattak a szakértők az
unió tervezett zöldség-gyümölcspiaci reformjáról, a Romániával és Bulgáriával való szorosabb együttműködésről, a
genetikailag módosított szervezetek (GMO) témaköréről, valamint a
zöldség-gyümölcs szállítás (Logistica) időszerű feladatairól.
Mártonffy Béla, a Magyar Zöldség-gyümölcs
Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (Fruitveb) ügyvezető igazgatója szerint
reális cél, hogy az unió mostani költségvetési időszakának végére
a magyar zöldség-gyümölcstermesztés újra elérje a 3,7 millió tonnás éves termelési szintet. Az ágazatban szükséges
fejlesztések várhatóan 2008-tól intenzíven elkezdődnek, 2013 végéig mintegy
70-100 milliárd forint áll majd az ágazat rendelkezésére – nyilatkozta az ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >