Növekedésben a Bonduelle
A kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére is jelentősen, 19 százalékkal növelte árbevételét a Bonduelle-csoport a most zárult, 2007–2008-as pénzügyi évben.Az 1490 millió eurós árbevétel mellett a csoport működési eredménye 40 százalékkal növekedett, elérve ezzel a 100,4 millió eurót. A zöldségkonzerv-tevékenység 16, míg a fagyasztott-tevékenység 49 százalékkal fejlődött.
Az eredményekhez nagyban hozzájárult a Kanadában megvásárolt fagyasztott- és zöldségkonzervüzemek tevékenysége is, amivel a Bonduelle világméretű vállalkozássá vált.
A 2008–2009-es pénzügyi évben a Bonduelle saját márkás termékeinek értékesítését is növelni akarja Európában, melynek első lépéseként 2008 őszén megvásárolta a belga La Corbeille konzervgyárat, valamint együttműködési szerződést írt alá a francia Gelagri társulással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >