Nőttek a L’Oreal eladásai a harmadik negyedévben és az első kilenc hónapban
A L’Oreal francia kozmetikai óriás árbevétele 0,5 százalékkal, 10,34 milliárd euróra nőtt az idei harmadik negyedévben éves összevetésben. Az összehasonlítható árbevétel 4,2 százalékkal nőtt – áll a cég honlapján.
A világ egyik legnagyobb kozmetikai gyártójának eladásai a professzionális kozmetikai szegmensben 6,1 százalékkal, 1,23 milliárd euróra nőtt. A L’Oreal luxuskozmetikumokra specializálódott Luxe részlegének bevételei 1,5 százalékkal, 3,72 milliárd euróra csökkentek. A Dermatological Beauty bőrápoló részleg bevétele 1,1 százalékkal, 1,62 milliárd euróra emelkedett. A fogyasztási cikkek értékesítése 0,4 százalékkal, 3,76 milliárd euróra bővült.
A L’Oreal eladásai Európában 4,6 százalékkal emelkedtek, Észak-Amerikában viszont 4,3 százalékkal, Latin-Amerikában 3 százalékkal, Észak-Ázsiában pedig 0,1 százalékkal csökkentek.
Az idei első kilenc hónapban a vállalat árbevétele 1,2 százalékkal, 32,8 milliárd euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a magyar marketingipar lendülete: apad a profit, nőnek a költségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s Csoport árbevétele és adózott eredménye is emelkedett a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virtuális smink és AI-asszisztens: a L’Oréal bemutatta a szépségipar jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

