Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly
Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly, a cég 2016-ban összesen 300 millió liter, 200 millió palack ásványvizet adott el, ebből 6,56 milliárd forint nettó árbevétele volt, 2015-ben 291 millió liter vizet értékesített, és 6,33 milliárd forint nettó bevételre tett szert.
A vállalat adózott eredménye 2015-ben 326 millió forint volt, 2016-ban várhatóan 40 százalékkal lesz magasabb.
A cégnek tavaly 53 dolgozója volt, hárommal több, mint egy évvel korábban.
A Magyarvíz Kft.-nek 2016-ban a Mizse ásványvízből 3,3 milliárd forint forgalma származott, 10 százalékkal több, mint egy évvel korábban – közölte a kft. az MTI-vel.
A társaság a tervek szerint 3 milliárd forintos összköltségű beruházással bővíti a Mizse ásványvíz gyártói kapacitását, 2018 januárjától egy új egyedi tervezésű, szénsavmentes vizes palackot gyártó gépsort helyez üzembe a lajosmizsei telephelyén. A beruházással 100 millió palackkal nő a gyártás, így az összkapacitás meghaladja majd az évi 300 millió palackot, valamint 10 emberrel nő a dolgozók száma.
Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója az MTI-vel közölte, hogy Magyarországon az egy emberre jutó átlagos ásványvízfogyasztás évente 126 liter, minden létező kiszerelést beleértve a magyarországi teljes ásványvíz piac forgalma 1,2 milliárd liter.
A 2000-ben alapított Magyarvíz Kft. 2002 óta termel és forgalmaz ásványvizet. Lajosmizsei telephelyén az idén 215 millió palack ásványvizet állítanak elő, több márkanéven.
A kft. Mizse ásványvize a márkapiacon hozzávetőlegesen 30 százalékot képvisel. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >