Nőtt a húsvéti termelés a Nestlé diósgyőri üzemében
A Nestlé diósgyőri csokoládé üzeme a húsvétot megelőző időszakban teljes kapacitással működött, a termelés volumene több mint 7 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest – közölte a vállalat az MTI-vel.
A közlemény szerint a Nestlé Borsod megyei üzemében a húsvéti szezonra több mint 60 millió darab, 2000 tonnányi csokoládéfigura készült. Ez legalább 40-féle húsvéti formát és százféle terméket jelent.
A húsvétot megelőző időszakban a csokoládétermékek gyártásán 580 ember dolgozott.
A gyártás legnagyobb részét, a teljes volumen felét a Smarties márka uralta. Ezt követik a klasszikus nyulak és tojások, de népszerűek voltak a másik figurát rejtő üreges csokoládétermékek is.
A Nestlé Hungária Kft. 2016. évi értékesítésének nettó árbevétele 125,5 milliárd forint volt, 2015-ben pedig 126,7 milliárd forint. A belföldi értékesítésből származó árbevétel 2016-ban 49,5 milliárd forintra emelkedett az előző évi 47 milliárdról.
A cég büki, szerencsi, diósgyőri gyárában és budapesti egységében 2016-ban 2297 ember dolgozott, 202-vel kevesebb, mint egy évvel korábban.
Magyarországon kívül 21 országba szállít csokinyulakat és más csokifigurákat a diósgyőri gyárából a Nestlé, idén Spanyolországgal és Bulgáriával bővült a húsvéti célországok száma. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >