Nőtt a húsvéti termelés a Nestlé diósgyőri üzemében
A Nestlé diósgyőri csokoládé üzeme a húsvétot megelőző időszakban teljes kapacitással működött, a termelés volumene több mint 7 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest – közölte a vállalat az MTI-vel.
A közlemény szerint a Nestlé Borsod megyei üzemében a húsvéti szezonra több mint 60 millió darab, 2000 tonnányi csokoládéfigura készült. Ez legalább 40-féle húsvéti formát és százféle terméket jelent.
A húsvétot megelőző időszakban a csokoládétermékek gyártásán 580 ember dolgozott.
A gyártás legnagyobb részét, a teljes volumen felét a Smarties márka uralta. Ezt követik a klasszikus nyulak és tojások, de népszerűek voltak a másik figurát rejtő üreges csokoládétermékek is.
A Nestlé Hungária Kft. 2016. évi értékesítésének nettó árbevétele 125,5 milliárd forint volt, 2015-ben pedig 126,7 milliárd forint. A belföldi értékesítésből származó árbevétel 2016-ban 49,5 milliárd forintra emelkedett az előző évi 47 milliárdról.
A cég büki, szerencsi, diósgyőri gyárában és budapesti egységében 2016-ban 2297 ember dolgozott, 202-vel kevesebb, mint egy évvel korábban.
Magyarországon kívül 21 országba szállít csokinyulakat és más csokifigurákat a diósgyőri gyárából a Nestlé, idén Spanyolországgal és Bulgáriával bővült a húsvéti célországok száma. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >