Nőtt az Unilever bevétele, de csökkent a nyeresége

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 07. 26. 12:13

A keresztárfolyamok kedvező alakulása és a feltörekvő piacok erőteljes kereslete eredményeként 11,5 százalékkal 25,4 milliárd euróra nőtt az Unilever árbevétele az első félévben – közölte a társaság csütörtökön.

A brit-holland fogyasztásicikk-gyártó konszern nettó eredménye ugyanakkor a nyersanyagköltségek emelkedése következtében 2,7 százalékkal 2,18 milliárd euróra csökkent.

Az Unilever a Nestle és a Procter & Gamble mögött a világ harmadik legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja, amely olyan márkák mögött áll mint a Dove, a Knorr, a Magnum és a Lipton.

(MTI)

Kapcsolódó cikkeink