Nőtt az Unilever bevétele, de csökkent a nyeresége
A keresztárfolyamok kedvező alakulása és a feltörekvő piacok erőteljes kereslete eredményeként 11,5 százalékkal 25,4 milliárd euróra nőtt az Unilever árbevétele az első félévben – közölte a társaság csütörtökön.
A brit-holland fogyasztásicikk-gyártó konszern nettó eredménye ugyanakkor a nyersanyagköltségek emelkedése következtében 2,7 százalékkal 2,18 milliárd euróra csökkent.
Az Unilever a Nestle és a Procter & Gamble mögött a világ harmadik legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja, amely olyan márkák mögött áll mint a Dove, a Knorr, a Magnum és a Lipton.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >