Nőtt az Unilever bevétele, de csökkent a nyeresége
A keresztárfolyamok kedvező alakulása és a feltörekvő piacok erőteljes kereslete eredményeként 11,5 százalékkal 25,4 milliárd euróra nőtt az Unilever árbevétele az első félévben – közölte a társaság csütörtökön.
A brit-holland fogyasztásicikk-gyártó konszern nettó eredménye ugyanakkor a nyersanyagköltségek emelkedése következtében 2,7 százalékkal 2,18 milliárd euróra csökkent.
Az Unilever a Nestle és a Procter & Gamble mögött a világ harmadik legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja, amely olyan márkák mögött áll mint a Dove, a Knorr, a Magnum és a Lipton.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >