Nőtt az Unilever bevétele, de csökkent a nyeresége
A keresztárfolyamok kedvező alakulása és a feltörekvő piacok erőteljes kereslete eredményeként 11,5 százalékkal 25,4 milliárd euróra nőtt az Unilever árbevétele az első félévben – közölte a társaság csütörtökön.
A brit-holland fogyasztásicikk-gyártó konszern nettó eredménye ugyanakkor a nyersanyagköltségek emelkedése következtében 2,7 százalékkal 2,18 milliárd euróra csökkent.
Az Unilever a Nestle és a Procter & Gamble mögött a világ harmadik legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja, amely olyan márkák mögött áll mint a Dove, a Knorr, a Magnum és a Lipton.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >