Nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2018-as pénzügyi évben
Az IKEA Magyarország nettó árbevétele 23,3 százalékkal, 75,5 milliárd forintra nőtt a szeptember 1-től augusztus 31-ig tartó 2018-as pénzügyi évben az előzőhöz képest – közölte a svéd lakberendezési vállalat szerdán az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint a budapesti, budaörsi és soroksári IKEA áruházakban 6,6 millió látogató fordult meg, 1,1 millióval többen, mint a 2017-es pénzügyi évben, a vásárlók száma 600 ezerrel 3,7 millióra emelkedett. Az elmúlt öt pénzügyi évben árbevételét összesen 82 százalékkal növelte a Magyarországon piacvezető lakberendezési áruházlánc – tették hozzá.
Közölték: mintegy 33,8 millió terméket vásároltak a lakberendezési vállalattól, az átlagos vásárlás értéke 19 045 forintra nőtt, a korábbi 18 300 forintról.
Az IKEA weboldalát 27 millió alkalommal böngészték. Az online értékesítés 2,5 milliárd forintos árbevételt eredményezett, 460 200 termék vásároltak, egy online vásárlás átlagos értéke 124 870 forint volt. A vásárlók fele élt a házhozszállítás lehetőségével, míg a rendelések másik felét az áruházakban vették át. A leggyakrabban többek között Székesfehérvárról, Budapestről, Dunakesziről, Sopronból, Kecskemétről rendeltek online – írták.
Kiemelték, hogy a vállalat Magyarországon közel 1100 embert foglalkoztatott a 2018-as pénzügyi évben.
A vállalat idén áruházi és online szolgáltatásait, főként a csomagküldést, házhozszállítást és összeszerelést fejlesztené annak érdekében, hogy még inkább alkalmazkodjon a vásárlók igényeihez és elvárásaihoz.
Az IKEA vásárlói körülbelül két havonta látogatnak el az áruházakba, a magyar otthonok háromnegyedében megtalálható valamilyen IKEA termék – közölte a cég. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cheetos Pants: narancssárga divatforradalom a sajtpor kedvelőinek
Rendhagyó ruhadarabbal lépett be a Cheetos a divat világába: a…
Tovább olvasom >Védjegybejegyzést kért a McDonaldʼs Oroszországban
A McDonaldʼs kérelmet nyújtott be az orosz szabadalmi hivatalhoz, a…
Tovább olvasom >A további növekedést támogatja az AutoWallis tavalyi nyeresége
Az AutoWallis éves rendes közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság…
Tovább olvasom >