Nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2018-as pénzügyi évben
Az IKEA Magyarország nettó árbevétele 23,3 százalékkal, 75,5 milliárd forintra nőtt a szeptember 1-től augusztus 31-ig tartó 2018-as pénzügyi évben az előzőhöz képest – közölte a svéd lakberendezési vállalat szerdán az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint a budapesti, budaörsi és soroksári IKEA áruházakban 6,6 millió látogató fordult meg, 1,1 millióval többen, mint a 2017-es pénzügyi évben, a vásárlók száma 600 ezerrel 3,7 millióra emelkedett. Az elmúlt öt pénzügyi évben árbevételét összesen 82 százalékkal növelte a Magyarországon piacvezető lakberendezési áruházlánc – tették hozzá.
Közölték: mintegy 33,8 millió terméket vásároltak a lakberendezési vállalattól, az átlagos vásárlás értéke 19 045 forintra nőtt, a korábbi 18 300 forintról.
Az IKEA weboldalát 27 millió alkalommal böngészték. Az online értékesítés 2,5 milliárd forintos árbevételt eredményezett, 460 200 termék vásároltak, egy online vásárlás átlagos értéke 124 870 forint volt. A vásárlók fele élt a házhozszállítás lehetőségével, míg a rendelések másik felét az áruházakban vették át. A leggyakrabban többek között Székesfehérvárról, Budapestről, Dunakesziről, Sopronból, Kecskemétről rendeltek online – írták.
Kiemelték, hogy a vállalat Magyarországon közel 1100 embert foglalkoztatott a 2018-as pénzügyi évben.
A vállalat idén áruházi és online szolgáltatásait, főként a csomagküldést, házhozszállítást és összeszerelést fejlesztené annak érdekében, hogy még inkább alkalmazkodjon a vásárlók igényeihez és elvárásaihoz.
Az IKEA vásárlói körülbelül két havonta látogatnak el az áruházakba, a magyar otthonok háromnegyedében megtalálható valamilyen IKEA termék – közölte a cég. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >