Nőtt az amerikai fogyasztók bizalma
Júliusban jelentősen nőtt a fogyasztói bizalom az USA-ban. A Conference Board fogyasztói bizalmi indexének értéke 62,7 pontról 65,9 pontra emelkedett, a várt 61 ponttal szemben. A 65,9 pontos érték háromhavi csúcsnak számít.
A Conference Board júliusi felmérésének eredményei szerint megint optimistábbak az amerikai fogyasztók (a fogyasztói bizalmi index értéke 62,7 pontról 65,9 pontra emelkedett), ami Lynn Franco, intézetigazgató szerint a rövid távú üzleti és foglalkoztatottsági kilátások kedvezőbb megítélésnek köszönhető. Jövedelmi helyzetükkel kapcsolatban azonban pesszimistán vélekedtek a megkérdezettek.
A friss számok meglepetést okoztak, az elemzők ugyanis arra számítottak, hogy a kedvezőtlen külső feltételek (adósságválság) és a fokozott gazdaságpolitikai bizonytalanság miatt tovább csökken a fogyasztók optimizmusa.
A júniusi értéket 62 pontról 62,7 pontra korrigálták. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >