Nőtt az amerikai fogyasztók bizalma
Júliusban jelentősen nőtt a fogyasztói bizalom az USA-ban. A Conference Board fogyasztói bizalmi indexének értéke 62,7 pontról 65,9 pontra emelkedett, a várt 61 ponttal szemben. A 65,9 pontos érték háromhavi csúcsnak számít.
A Conference Board júliusi felmérésének eredményei szerint megint optimistábbak az amerikai fogyasztók (a fogyasztói bizalmi index értéke 62,7 pontról 65,9 pontra emelkedett), ami Lynn Franco, intézetigazgató szerint a rövid távú üzleti és foglalkoztatottsági kilátások kedvezőbb megítélésnek köszönhető. Jövedelmi helyzetükkel kapcsolatban azonban pesszimistán vélekedtek a megkérdezettek.
A friss számok meglepetést okoztak, az elemzők ugyanis arra számítottak, hogy a kedvezőtlen külső feltételek (adósságválság) és a fokozott gazdaságpolitikai bizonytalanság miatt tovább csökken a fogyasztók optimizmusa.
A júniusi értéket 62 pontról 62,7 pontra korrigálták. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >