Nőtt a Wiesbauer-Dunahús forgalma tavaly
A nehéz gazdasági körülmények ellenére Karl Schmiedbauer kereskedelmi tanácsos, a Wiesbauer Holding Rt. vezetőségi elnöke pozitívan értékelte a magyar leányvállalat, a Wiesbauer-Dunahús 2019-es forgalmának növekedését. Az 5.1 milliárd forintos évi forgalommal 4%-os emelkedést tudtak elérni.
A Wiesbauer-Dunahús ügyvezető igazgatója, Henry Heumann számára aggodalmat okoz a jelenleg is keringő sertéspestis, valamint a magyar állami valuta őszi romlása. A bevételtöbblet egy része a magasabb eladási árakra vezethető vissza, azonban még így sem fedezi a nyersanyag, mindenekelőtt a sertéshús erősen megemelt beszerzési árát. Ezeket az óriási áremeléseket az élelmiszer-kereskedelem csak túl későn, illetve csak részben tudta kiegyenlíteni.
Ezen negatív piaci alakulások kiegyensúlyozására a Wiesbauer-Dunahús a tavalyi évben egyrészt néhány érdekes fejlesztést dobott piacra, másrészt reklám- és marketingtevékenységekkel szólította meg a vásárlókat.
Az intézkedések folytatásával és a további fejlesztésekkel kapcsolatban Henry Heumann optimista, bízik benne, hogy az idei év gördülékenyebben alakul és nagyobb forgalomgyarapodás mellett a bevétel és az eredmények tekintetében is javulás várható. Ennek szigorú feltétele azonban a gazdasági körülmények erősödése.
A teljes Wiesbauer-csoport a négy üzemhellyel, Wien Liesling, Sitzenberg-Reidling (Alsó-Ausztria), Saalbach (Salzburg) és Gönyű (Magyarország) közösen, csaknem 800 alkalmazottal a tavalyi évben 190 millió eurós teljes forgalommal csekély erősödést mutathat fel.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >A vágóüsző termelői ára emelkedett legnagyobb mértékben
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024 január–augusztusában a szarvasmarha…
Tovább olvasom >Az élősertés és a sertéshús exportja is növekedett
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 27,2 százalékkal 16,4 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >