Nőtt a Procter and Gamble profitja
A P&G harmadik negyedévi jelentése szerint 14 százalékkal nőtt a cég nyeresége, ez elsősorban a mosószerek, borotválkozással kapcsolatos termékek és a babaápolási cikkek felfutó eladásának volt köszönhető.A Cincinnati központú P&G bevételei a tavalyi 2,21
milliárd dollárról idén 2,51 milliárd dollárra nőttek. A jó eredményben a cég
vezetői márkáinak növekvő eladásai mellett szerepet játszottak a Gillette
megvásárlásából származó előnyök, valamint a költségtakarékos működtetés is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >