Nőtt a Nestlé nyeresége és forgalma
A svájci Nestlé élelmiszeripari konszern nyeresége és forgalma is nőtt az idei első hat hónapban éves összevetésben – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A Nestlé csütörtökön közölte, hogy az adózott profitja 5,83 milliárd frankra emelkedett az egy évvel korábbi 4,9 milliárd frankról.
Az élelmiszeripari vállalat bevétele 2,3 százalékkal 43,9 milliárd frankra nőtt, a szerves, azaz a felvásárlások nélküli bevétele 2,8 százalékkal bővült a fél évben.
A cégnek igen szerény, 0,2 százalékos áremelést sikerült elérnie a hat hónapban, mivel kiskereskedelmi partnerei az ellenkezőjébe érdekeltek a diszkontáruházak és az online kereskedők részéről tapasztalható nyomás hatására. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >