Nőtt a McDonald’s magyarországi árbevétele és eredménye tavaly
A McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft. az éttermek felét tulajdonló franchise partnereken kívül tavaly 27,62 milliárd forint árbevételre tett szert, ami 3,91 milliárd forinttal több az előző évinél, adózott eredménye pedig 2,9 milliárd forint volt és 1,23 milliárddal haladta meg a 2016. évi értéket – közölte a vállalat az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.
A vállalat a múlt évben nem nyitott új éttermet az országban, viszont 5 meglévő éttermét átalakította, idén júniusban pedig 500 millió forintból épített kétszintes autós éttermet Gyöngyösön .
Jelenleg 89 McDonald’s étterem működik Magyarországon, 40 vállalati, 49 pedig franchise partnerek üzemeltetésében. Az étteremhálózatnak 2015-ben 4600 dolgozója volt, jelenleg 5800 embert foglalkoztat.
A McDonald’s száznál több országban, több mint 36 ezer egységgel van jelen. Magyarországon az első McDonald’s étterem 1988-ban Budapesten létesült – közölte a vállalat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >