Nőtt a magyar termékek aránya a Lidl üzleteiben
Az elmúlt öt évben 34-ről 52 százalékra emelte a Lidl a magyar termékek részarányát 153 hazai üzletében, és folyamatosan nő a magyar termékek száma a külföldi áruházakban is – tájékoztatta a Lidl Magyarország Bt. hétfőn az MTI-t.
A társaság közleménye szerint a szeptember 3-án induló „Értéket őrzünk” elnevezésű kampányuk célja, hogy felhívja a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira.
Jelenleg 167 magyar beszállító 810 termékével találkozhatnak a vásárlók a Lidl 153 hazai áruházában, azaz mintegy 50 százalékkal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, és a cég ezt a jövőben is fenn kívánja tartani. Emellett 36 magyar beszállító mintegy 106 terméke kapható a Lidl külföldi áruházaiban.
A magyar szállítók főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott- és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, csaknem 6 milliárd forint értékben – közölte a társaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >