Nőtt a Lego árbevétele
2018-ban a Lego rácáfolt a játékipar trendjére, miután a társaság minden nagyobb piacán növelni tudta részedését, a Lego árbevétele 4 százalékkal 36,4 milliárd euróra nőtt 2018-ban, míg a működési eredmény 4 százalékkal 10,8 milliárd dán koronára emelkedett tavaly. 2018-ban a legjobban teljesítő Lego-témák a City, a Technic, a Star Wars, a Friends és a Ninjago voltak, míg a Harry Potter és a Jurassic World szintén erősen teljesített.
A Lego-csoport szerdán tette közzé a 2018-as üzleti évének számait, a társaság eladásai globálisan 3 százalékkal nőttek, míg a tavalyi árbevétel 4 százalékkal 36,4 milliárd dán koronára emelkedett a korábbi évhez képest.
A bevétel a társaság összes piaci szegmensében nőtt, az Egyesült Államokban a növekedés egyszámjegyű volt, míg a Lego számára a növekedés szempontjából meghatározó kínai piacon a cég, kétszámjegyű növekedést ért el, miután a társaság új városokban terjeszkedett, és az e-kereskedelemben, digitális és fizikai csatornákon is megjelent. 2018-ban a legjobban teljesítő Lego-témák a City, a Technic, a Star Wars, a Friends és a Ninjago voltak, míg a Harry Potter és a Jurassic World szintén erősen teljesített.
A Lego működési eredménye 4 százalékkal 10,8 milliárd dán koronára emelkedett 2018-ban, a növekedés a bővülő értékesítésnek, illetve a folyamatosan a jövőt szem előtt tartó befektetéseknek volt köszönhető.
A társaság vezérigazgatója kiemelte, hogy az a cég az idei évnek azzal a céllal indult neki, hogy stabilizáljuk az üzletet, Niels B Christiansen pedig elégedett, hogy az árbevétel növelésével sikerült ezt elérnie a Legonak. A cég vezére mindemellett azt is kiemelte, hogy a játékipart értintő kihívások és az olyan viszonteladók kiesése miatt, mint a Toys R Us, különösen ösztönző a társaság számára a tavalyi évben elért eredmény. Christiansen szerint ezen változások lehetőséget adtak arra, hogy cég megerősítse partnerségét a kiskereskedőkkel, és új módokat találjon az ügyfelek és a fogyasztók digitális és fizikai csatornákon történő elérésére. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Úgy állnak össze, mint két jó nagy Lego – A nap képe
3-4 reptéri „kezelés” a legdrágább bőröndön is olyan mély nyomokat…
Tovább olvasom >Ezek a Lego legdrágább dolgozói készletei – ritka szettek csillagászati áron
A Lego minden évben meglepi dolgozóit egyedi, kizárólag számukra készített…
Tovább olvasom >A LEGO saját videojáték-fejlesztő részleget épít – új korszak kezdődik
A LEGO új fejezetet nyit videojáték-stratégiájában: a vállalat bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >