Nőtt a Lego árbevétele
2018-ban a Lego rácáfolt a játékipar trendjére, miután a társaság minden nagyobb piacán növelni tudta részedését, a Lego árbevétele 4 százalékkal 36,4 milliárd euróra nőtt 2018-ban, míg a működési eredmény 4 százalékkal 10,8 milliárd dán koronára emelkedett tavaly. 2018-ban a legjobban teljesítő Lego-témák a City, a Technic, a Star Wars, a Friends és a Ninjago voltak, míg a Harry Potter és a Jurassic World szintén erősen teljesített.
A Lego-csoport szerdán tette közzé a 2018-as üzleti évének számait, a társaság eladásai globálisan 3 százalékkal nőttek, míg a tavalyi árbevétel 4 százalékkal 36,4 milliárd dán koronára emelkedett a korábbi évhez képest.
A bevétel a társaság összes piaci szegmensében nőtt, az Egyesült Államokban a növekedés egyszámjegyű volt, míg a Lego számára a növekedés szempontjából meghatározó kínai piacon a cég, kétszámjegyű növekedést ért el, miután a társaság új városokban terjeszkedett, és az e-kereskedelemben, digitális és fizikai csatornákon is megjelent. 2018-ban a legjobban teljesítő Lego-témák a City, a Technic, a Star Wars, a Friends és a Ninjago voltak, míg a Harry Potter és a Jurassic World szintén erősen teljesített.
A Lego működési eredménye 4 százalékkal 10,8 milliárd dán koronára emelkedett 2018-ban, a növekedés a bővülő értékesítésnek, illetve a folyamatosan a jövőt szem előtt tartó befektetéseknek volt köszönhető.
A társaság vezérigazgatója kiemelte, hogy az a cég az idei évnek azzal a céllal indult neki, hogy stabilizáljuk az üzletet, Niels B Christiansen pedig elégedett, hogy az árbevétel növelésével sikerült ezt elérnie a Legonak. A cég vezére mindemellett azt is kiemelte, hogy a játékipart értintő kihívások és az olyan viszonteladók kiesése miatt, mint a Toys R Us, különösen ösztönző a társaság számára a tavalyi évben elért eredmény. Christiansen szerint ezen változások lehetőséget adtak arra, hogy cég megerősítse partnerségét a kiskereskedőkkel, és új módokat találjon az ügyfelek és a fogyasztók digitális és fizikai csatornákon történő elérésére. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >