Nőtt a Henkel féléves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei első fél évben – közölte a cég, amely feljavította idei bevételnövekedési várakozását a globális gazdaság élénkülésére.
A Henkel csütörtökön arról jelentett, hogy 9 milliárd 926 millió euró értékesítési árbevételt ért el, ami 4,7 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit. Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 11,3 százalékkal nőtt. A szerves árbevétel kimagaslóan nagy mértékben, 21,5 százalékkal nőtt a fejlődő piacokon.
Az organikus eladás Nyugat-Európában 5,5 százalékkal, Kelet-Európában 17,6 százalékkal, Afrikában és a Közel-Keleten 26,4 százalékkal, Észak-Amerikában 3 százalékkal, Latin-Amerikában 21 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 20,8 százalékkal bővült.
A korrigált üzemi eredmény (korrigált EBIT) +20,1 százalékkal nőtt, az előző év első félévének 1191 millió eurójáról 1430 millió euróra.
A ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 20,2 százalékkal, a szépségápolási üzletágé 5,2 százalékkal, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 3,9 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 4-6 százalékról 6-8 százalékra javította csütörtökön. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >