Nőtt a Henkel féléves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei első fél évben – közölte a cég, amely feljavította idei bevételnövekedési várakozását a globális gazdaság élénkülésére.
A Henkel csütörtökön arról jelentett, hogy 9 milliárd 926 millió euró értékesítési árbevételt ért el, ami 4,7 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit. Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 11,3 százalékkal nőtt. A szerves árbevétel kimagaslóan nagy mértékben, 21,5 százalékkal nőtt a fejlődő piacokon.
Az organikus eladás Nyugat-Európában 5,5 százalékkal, Kelet-Európában 17,6 százalékkal, Afrikában és a Közel-Keleten 26,4 százalékkal, Észak-Amerikában 3 százalékkal, Latin-Amerikában 21 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 20,8 százalékkal bővült.
A korrigált üzemi eredmény (korrigált EBIT) +20,1 százalékkal nőtt, az előző év első félévének 1191 millió eurójáról 1430 millió euróra.
A ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 20,2 százalékkal, a szépségápolási üzletágé 5,2 százalékkal, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 3,9 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 4-6 százalékról 6-8 százalékra javította csütörtökön. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >