Nőtt a Henkel féléves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei első fél évben – közölte a cég, amely feljavította idei bevételnövekedési várakozását a globális gazdaság élénkülésére.
A Henkel csütörtökön arról jelentett, hogy 9 milliárd 926 millió euró értékesítési árbevételt ért el, ami 4,7 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit. Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 11,3 százalékkal nőtt. A szerves árbevétel kimagaslóan nagy mértékben, 21,5 százalékkal nőtt a fejlődő piacokon.
Az organikus eladás Nyugat-Európában 5,5 százalékkal, Kelet-Európában 17,6 százalékkal, Afrikában és a Közel-Keleten 26,4 százalékkal, Észak-Amerikában 3 százalékkal, Latin-Amerikában 21 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 20,8 százalékkal bővült.
A korrigált üzemi eredmény (korrigált EBIT) +20,1 százalékkal nőtt, az előző év első félévének 1191 millió eurójáról 1430 millió euróra.
A ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 20,2 százalékkal, a szépségápolási üzletágé 5,2 százalékkal, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 3,9 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 4-6 százalékról 6-8 százalékra javította csütörtökön. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet…
Tovább olvasom >Bezár a Henkel egyik gyára Magyarországon
A Henkel vállalat bejelentette, hogy jelentős átalakításokat hajt végre magyarországi…
Tovább olvasom >7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >További cikkeink
KPMG: Szigorúbb szabályok jönnek a fenntarthatóság és az emberi jogok területén
Megjelent a fenntarthatósággal kapcsolatos vállalati átvilágításról szóló európai uniós irányelv,…
Tovább olvasom >Megállni látszik a drasztikus drágulás a magyar bútorpiacon
Az elmúlt időszakban a magyar bútorpiacon megfigyelhető drasztikus drágulás üteme…
Tovább olvasom >SPAR: Új brand született – Zsárizsi, a sertés párizsi
A SPAR piacra dobott egy új párizsit Zsozé Atyával karöltve.…
Tovább olvasom >