Nőtt a Grolsch nyereségessége
A holland sörgyár az idei első félévben 11 millió eurós adózás előtti nyereséget ért el, szemben a tavalyi 10,2 millió eurós eredménnyel. A növekedést az eladások nyolc százalékos bővülése okozta.
A cég vezetői a jó eredményeket két fontos eseményre vezetik
vissza, az egyik a 0,33-as kiszerelés bevezetése valamint az Anheuser-Busch-al
kötött kereskedelmi megállapodás, melynek köszönhetően a cég amerikai
értékesítése 50 százalékkal megugrott, nemzetközi viszonylatban nyolc
százalékkal nőtt az értékesített sör mennyisége.
A cég év végére 10 százalék körüli adózás utáni eredmény
növekedésre számít, de a féléves adatok nyilvánosságra kerülésével párhuzamosan
felhívták a figyelmet arra is, hogy az alapanyagárak az utóbbi időben
számottevően drágultak, a maláta ára megduplázódott, így ez negatívan
befolyásolhatja az elvárásokat. Csökkentheti a várható profitot az a 31,58
millió eurós uniós kartell bírság is, amit a Grolsch ugyan megfellebbezett, de
júliusi eredményeiből azért leírt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >