Nőtt a Danone bevétele
A világ vezető joghurtgyártója, a párizsi székhelyű Danone csoport árbevétele 8,3 százalékkal, 3,98 milliárd euróra nőtt az idei első negyedévben.
Ebben nagy része volt a meghatározó tejterméküzletágnak, amelynek mennyiségi forgalma 13 százalékkal emelkedett, nem utolsósorban az árcsökkentéssel gerjesztett európai keresletfelfutás nyomán. Ezt még az sem befolyásolta, hogy a cég az Activia és Actimel termékeiről januárban önként levette az egészségjavító hatást igazoló Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság címkéjét, amelyet szeptemberig használhatott volna – írja a Világgazdaság Online, a Bloomberg nyomán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >