Nőtt a Danone bevétele
A világ vezető joghurtgyártója, a párizsi székhelyű Danone csoport árbevétele 8,3 százalékkal, 3,98 milliárd euróra nőtt az idei első negyedévben.
Ebben nagy része volt a meghatározó tejterméküzletágnak, amelynek mennyiségi forgalma 13 százalékkal emelkedett, nem utolsósorban az árcsökkentéssel gerjesztett európai keresletfelfutás nyomán. Ezt még az sem befolyásolta, hogy a cég az Activia és Actimel termékeiről januárban önként levette az egészségjavító hatást igazoló Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság címkéjét, amelyet szeptemberig használhatott volna – írja a Világgazdaság Online, a Bloomberg nyomán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >