Nőtt a Danone bevétele
A világ vezető joghurtgyártója, a párizsi székhelyű Danone csoport árbevétele 8,3 százalékkal, 3,98 milliárd euróra nőtt az idei első negyedévben.
Ebben nagy része volt a meghatározó tejterméküzletágnak, amelynek mennyiségi forgalma 13 százalékkal emelkedett, nem utolsósorban az árcsökkentéssel gerjesztett európai keresletfelfutás nyomán. Ezt még az sem befolyásolta, hogy a cég az Activia és Actimel termékeiről januárban önként levette az egészségjavító hatást igazoló Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság címkéjét, amelyet szeptemberig használhatott volna – írja a Világgazdaság Online, a Bloomberg nyomán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >