Nőtt a Danone árbevétele
A friss tejtermékek globális piacvezetője, a párizsi székhelyű Danone csoport nettó árbevétele 16,3 százalékkal – majd 9,73 milliárd euróra – nőtt az idei első fél évben, és még a torzító tényezők kiszűrésével számolt ütem is elérte a 8,7 százalékot, meghaladva az elemzői átlagvárakozást.
Ebben szerepe volt a palackozottvíz-üzletág felfutásának, amelyet a földrengést követően megugrott japán kereslet is gerjesztett. A csoportnál maradó nettó nyereség (861 millió euró) viszont alig nőtt, így elmaradt a várakozásoktól a nyersanyagok (főleg a tej és a műanyagok) drágulása miatt – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >