Nőtt a Danone árbevétele
A friss tejtermékek globális piacvezetője, a párizsi székhelyű Danone csoport nettó árbevétele 16,3 százalékkal – majd 9,73 milliárd euróra – nőtt az idei első fél évben, és még a torzító tényezők kiszűrésével számolt ütem is elérte a 8,7 százalékot, meghaladva az elemzői átlagvárakozást.
Ebben szerepe volt a palackozottvíz-üzletág felfutásának, amelyet a földrengést követően megugrott japán kereslet is gerjesztett. A csoportnál maradó nettó nyereség (861 millió euró) viszont alig nőtt, így elmaradt a várakozásoktól a nyersanyagok (főleg a tej és a műanyagok) drágulása miatt – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >