Nőtt a Danone árbevétele
A friss tejtermékek globális piacvezetője, a párizsi székhelyű Danone csoport nettó árbevétele 16,3 százalékkal – majd 9,73 milliárd euróra – nőtt az idei első fél évben, és még a torzító tényezők kiszűrésével számolt ütem is elérte a 8,7 százalékot, meghaladva az elemzői átlagvárakozást.
Ebben szerepe volt a palackozottvíz-üzletág felfutásának, amelyet a földrengést követően megugrott japán kereslet is gerjesztett. A csoportnál maradó nettó nyereség (861 millió euró) viszont alig nőtt, így elmaradt a várakozásoktól a nyersanyagok (főleg a tej és a műanyagok) drágulása miatt – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >