Nőtt a Danone árbevétele
A friss tejtermékek globális piacvezetője, a párizsi székhelyű Danone csoport nettó árbevétele 16,3 százalékkal – majd 9,73 milliárd euróra – nőtt az idei első fél évben, és még a torzító tényezők kiszűrésével számolt ütem is elérte a 8,7 százalékot, meghaladva az elemzői átlagvárakozást.
Ebben szerepe volt a palackozottvíz-üzletág felfutásának, amelyet a földrengést követően megugrott japán kereslet is gerjesztett. A csoportnál maradó nettó nyereség (861 millió euró) viszont alig nőtt, így elmaradt a várakozásoktól a nyersanyagok (főleg a tej és a műanyagok) drágulása miatt – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >