Nőtt a Danone árbevétele
A friss tejtermékek globális piacvezetője, a párizsi székhelyű Danone csoport nettó árbevétele 16,3 százalékkal – majd 9,73 milliárd euróra – nőtt az idei első fél évben, és még a torzító tényezők kiszűrésével számolt ütem is elérte a 8,7 százalékot, meghaladva az elemzői átlagvárakozást.
Ebben szerepe volt a palackozottvíz-üzletág felfutásának, amelyet a földrengést követően megugrott japán kereslet is gerjesztett. A csoportnál maradó nettó nyereség (861 millió euró) viszont alig nőtt, így elmaradt a várakozásoktól a nyersanyagok (főleg a tej és a műanyagok) drágulása miatt – írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >