Nőtt a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly
Az erős verseny ellenére is nőtt, a megelőző évi 560 milliárd forintról 571 milliárd forintra emelkedett a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly; ezzel a csoport 2015-ben is megőrizte piaci pozícióját – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén szerdán Budapesten.
A cég közleménye szerint az eseményen Tóth Géza, a társaság vezérigazgatója felidézte, hogy az üzletlánc annak ellenére tudta az elmúlt évben növelni forgalmát, hogy a dohánytermékek értékesítése megszűnt az üzletekben.
A mintegy 1700 településen jelenlévő, napi másfélmillió vásárlót kiszolgáló bolthálózat regisztrált törzsvásárlóinak száma elérte az egymilliót, és Tóth Géza megjegyezte, hogy a program kiterjesztését folytatják.
Az üzletlánc megújulás előtt áll, a franchise-hálózatot kihasználva bizonyos tevékenységeket, a működés egyes kereskedelmi, gazdasági és logisztikai feladatait átszervezve növelnék a hatékonyságot. A közlemény szerint a megújulás része több, a versenyképességet növelő fejlesztés is. Ennek keretében például a COOP megújítja informatikai rendszerét.
Tóth Géza szerint a multinacionális szereplők több országban működtetett óriási rendszere mellett a COOP lokalitása előnyt is jelenthet, hiszen az üzletlánc könnyebben tud váltani a legkorszerűbb rendszerekre is. A versenyképességet javító, a korszerűsítést szolgáló lépésekként zajlanak a COOP-nál a boltmegújítási program munkálatai, valamint egyéb technikai és energiahatékonysági fejlesztések is.
A COOP Gazdasági Csoport 100 százalékban magyar tulajdonú, amelynek közel 700 kis- és középvállalkozás a tagja. Több mint 32 ezer alkalmazottjával az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója. Az üzletláncnak közel 3000 franchise boltja van, és további 2000 üzletet lát el áruval. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >