Nőtt a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly
Az erős verseny ellenére is nőtt, a megelőző évi 560 milliárd forintról 571 milliárd forintra emelkedett a Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly; ezzel a csoport 2015-ben is megőrizte piaci pozícióját – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén szerdán Budapesten.
A cég közleménye szerint az eseményen Tóth Géza, a társaság vezérigazgatója felidézte, hogy az üzletlánc annak ellenére tudta az elmúlt évben növelni forgalmát, hogy a dohánytermékek értékesítése megszűnt az üzletekben.
A mintegy 1700 településen jelenlévő, napi másfélmillió vásárlót kiszolgáló bolthálózat regisztrált törzsvásárlóinak száma elérte az egymilliót, és Tóth Géza megjegyezte, hogy a program kiterjesztését folytatják.
Az üzletlánc megújulás előtt áll, a franchise-hálózatot kihasználva bizonyos tevékenységeket, a működés egyes kereskedelmi, gazdasági és logisztikai feladatait átszervezve növelnék a hatékonyságot. A közlemény szerint a megújulás része több, a versenyképességet növelő fejlesztés is. Ennek keretében például a COOP megújítja informatikai rendszerét.
Tóth Géza szerint a multinacionális szereplők több országban működtetett óriási rendszere mellett a COOP lokalitása előnyt is jelenthet, hiszen az üzletlánc könnyebben tud váltani a legkorszerűbb rendszerekre is. A versenyképességet javító, a korszerűsítést szolgáló lépésekként zajlanak a COOP-nál a boltmegújítási program munkálatai, valamint egyéb technikai és energiahatékonysági fejlesztések is.
A COOP Gazdasági Csoport 100 százalékban magyar tulajdonú, amelynek közel 700 kis- és középvállalkozás a tagja. Több mint 32 ezer alkalmazottjával az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatója. Az üzletláncnak közel 3000 franchise boltja van, és további 2000 üzletet lát el áruval. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >