Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674 milliárd forintra nőtt – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A Co-op Hungary Zrt. tisztújító közgyűlésén bemutatott adatok szerint a cégcsoporton belül a Coop üzletlánc 404 milliárd forintos forgalmat ért el, ami 6 százalékos éves emelkedés. Az adózott eredményt nem összesíti a franchise-tulajdonos, a tagok különálló cégek, nyereségük a saját gazdálkodásuktól függ – tájékoztattak az MTI kérdésére.
A Coop piaci pozícióját stabilnak nevezve hangsúlyozták, hogy 2021-ben a járvány miatti bizonytalanságok közepette is bővült a forgalmuk. Összességében az elmúlt 5 év eredményeit is kedvezően értékelték, hasonlóval elmondása szerint a jövőben elégedett volna a Co-op Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke. Pekó László a közgyűlésen gyorsuló koncentrációs folyamatról beszélt, ennek eredményeképpen jelenleg az öt legnagyobb tagvállalat adja csoportszinten a forgalom felét.
A közgyűlés személyi kérdésekről is döntött. A megválasztott igazgatósági tagok egyhangúlag Pekó Lászlót szavazták meg elnöknek, a megbízatás 2027-ig tart, akárcsak az új vezérigazgatóé, Tóth Gézáé.
A vezérigazgató nehéz évre számít a háború, valamint az energia- és az élelmiszerárak emelkedése miatt. A piaci körülmények bizonytalanok, egyes termékek beszerzése nagyon nehéz lesz az idén – jelezte.
Az üzletlánc országszerte 1480 településén 2240 áruházat üzemeltet. A Magyar Falu Program 461 kistelepülésen működő boltjuk korszerűsítéséhez biztosít támogatást – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A COOP újabb négy évig a Magyar Olimpiai Csapat mellett
A COOP üzletlánc megalapításával szinte egyidőben lépett szövetségre a kereskedelmi…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >