Nőtt a Coca-Cola negyedéves bevétele és nyeresége
Növelte forgalmát és nyereségét az elmúlt negyedévben a Coca-Cola a cukormentes italok, valamint a tea és kávétermékek növekvő értékesítésének köszönhetően.
A Coca-Cola pénteken publikált negyedéves eredménybeszámolója alapján a konszern értékesítési árbevétele a szeptemberrel zárt negyedévben az egy évvel korábbihoz képest nyolc százalékkal 9,507 milliárd dollárra emelkedett, a nettó nyereség részvényesekre jutó hányada pedig 38 százalékkal 2,593 milliárd dollárra nőtt.
A működési eredmény négy százalékkal 2,499 milliárd dollárra csökkent, az adó előtti eredmény pedig az előző évihez képest harminc százalékkal 3,092 milliárd dollárra emelkedett a harmadik negyedévben.
A Coca-Cola elsősorban a cukormentes italok, valamint a kávé és tea készítmények termékportfoliójában növekvő részarányának tulajdonítja eredménye javulását. A konszern eredménye ennek köszönhetően a negatív devizaárfolyam-hatás ellenére is javult az elmúlt negyedévben.
A Coca-Cola részvénye az elemzői várakozásokat felülmúló negyedéves eredmény bejelentésére két százalékkal erősödött a New York-i tőzsdén. A papír árfolyama az év eleje óta már 14 százalékkal erősödött. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >