Nőtt a Carrefour árbevétele
Második negyedévi teljesítményéről jelentett a Carrefour, mely a világon a második legnagyobb, Európában pedig a legnagyobb kiskereskedelmi cég.
A francia cégóriás árbevétele 4,2 százalékkal 21,3 milliárd euróra emelkedett a második negyedévben, ez megfelel az elemzői várakozásoknak.
A kiskereskedelmi cég bevételei az elmúlt negyedévben jellemzően lassultak, ami elsősorban annak tudható be, hogy a francia és a kínai piacon csökkennek az eladások. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >