Nőtt a Carrefour árbevétele
Második negyedévi teljesítményéről jelentett a Carrefour, mely a világon a második legnagyobb, Európában pedig a legnagyobb kiskereskedelmi cég.
A francia cégóriás árbevétele 4,2 százalékkal 21,3 milliárd euróra emelkedett a második negyedévben, ez megfelel az elemzői várakozásoknak.
A kiskereskedelmi cég bevételei az elmúlt negyedévben jellemzően lassultak, ami elsősorban annak tudható be, hogy a francia és a kínai piacon csökkennek az eladások. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >