Nőtt a Carrefour árbevétele
Második negyedévi teljesítményéről jelentett a Carrefour, mely a világon a második legnagyobb, Európában pedig a legnagyobb kiskereskedelmi cég.
A francia cégóriás árbevétele 4,2 százalékkal 21,3 milliárd euróra emelkedett a második negyedévben, ez megfelel az elemzői várakozásoknak.
A kiskereskedelmi cég bevételei az elmúlt negyedévben jellemzően lassultak, ami elsősorban annak tudható be, hogy a francia és a kínai piacon csökkennek az eladások. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Carrefournál: a Saadé család lett a második legnagyobb részvényes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassul a magyar marketingipar lendülete: apad a profit, nőnek a költségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s Csoport árbevétele és adózott eredménye is emelkedett a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Költési trendek az ünnepi szezonban: a megfizethető ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek kerülnek előtérbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Elyn’s Lab márka idén összesen kilenc új terméket vezetett be a piacra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most!” címmel indít úttörő, teljes egészében AI-val készült karácsonyi kampányt a Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


