NoSalty: garázsblogból piacvezető receptoldal
A NoSalty, Magyarország legnépszerűbb receptoldala, 2013-ban 160,7 millió forintra növelte bevételét, mintegy 117 millió forinttal haladva meg előző éves forgalmát. A Nosalty nem csak bevételében, hanem olvasottságában is tarolt, napi átlagosan 120.000 egyedi látogatószámával kitört a gasztro világból és belépett az online női tartalmak vezetői közé: mára átlagosan a harmadik-negyedik helyet vívja ki magának ebben a szegmensben.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, először 2012 májusa óta pedig a piacvezető receptoldal. A mára már havi 1 millió egyedi látogatóval bíró oldalon 43.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1320 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt.
A NoSalty olvasóinak 66%-a nő, melynek 68%-a főbevásárló. Az oldalon a 195.000 regisztrált felhasználóból, 6500 rendelkezik úgynevezett szakács profillal is, mely jogosulttá teszi a receptek feltöltésére. A feltöltött receptek hitelességét és eredetiségét minden esetben egyesével ellenőrzik a Nosalty szakértői. Az oldal hirdetési felületeit a NoSalty 2013 óta házon belül értékesíti, melynek nagyban köszönhető a tavalyi bevétel növekedés. Az online hirdetési kampányokat is bonyolító élelmiszeripari márkák 90%-a hirdetett az oldalon a tavalyi év során.
A Nosalty jövő évi tervei között szerepel az egészségtudatos tartalom fejlesztése, a mobil optimalizáció megvalósítása és videós tartalmak elindítása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >