NoSalty: garázsblogból piacvezető receptoldal
A NoSalty, Magyarország legnépszerűbb receptoldala, 2013-ban 160,7 millió forintra növelte bevételét, mintegy 117 millió forinttal haladva meg előző éves forgalmát. A Nosalty nem csak bevételében, hanem olvasottságában is tarolt, napi átlagosan 120.000 egyedi látogatószámával kitört a gasztro világból és belépett az online női tartalmak vezetői közé: mára átlagosan a harmadik-negyedik helyet vívja ki magának ebben a szegmensben.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, először 2012 májusa óta pedig a piacvezető receptoldal. A mára már havi 1 millió egyedi látogatóval bíró oldalon 43.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1320 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt.
A NoSalty olvasóinak 66%-a nő, melynek 68%-a főbevásárló. Az oldalon a 195.000 regisztrált felhasználóból, 6500 rendelkezik úgynevezett szakács profillal is, mely jogosulttá teszi a receptek feltöltésére. A feltöltött receptek hitelességét és eredetiségét minden esetben egyesével ellenőrzik a Nosalty szakértői. Az oldal hirdetési felületeit a NoSalty 2013 óta házon belül értékesíti, melynek nagyban köszönhető a tavalyi bevétel növekedés. Az online hirdetési kampányokat is bonyolító élelmiszeripari márkák 90%-a hirdetett az oldalon a tavalyi év során.
A Nosalty jövő évi tervei között szerepel az egészségtudatos tartalom fejlesztése, a mobil optimalizáció megvalósítása és videós tartalmak elindítása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >