NoSalty: garázsblogból piacvezető receptoldal

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 07. 14. 11:08

A NoSalty, Magyarország legnépszerűbb receptoldala, 2013-ban 160,7 millió forintra növelte bevételét, mintegy 117 millió forinttal haladva meg előző éves forgalmát. A Nosalty nem csak bevételében, hanem olvasottságában is tarolt, napi átlagosan 120.000 egyedi látogatószámával kitört a gasztro világból és belépett az online női tartalmak vezetői közé: mára átlagosan a harmadik-negyedik helyet vívja ki magának ebben a szegmensben.

nosalty

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, először 2012 májusa óta pedig a piacvezető receptoldal. A mára már havi 1 millió egyedi látogatóval bíró oldalon 43.000 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalom, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. 2013 végére ez utóbbi szakértő közreműködésével a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag adatbázisát is, mely 1320 alapanyagról ad tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozó részletes információt.

A NoSalty olvasóinak 66%-a nő, melynek 68%-a főbevásárló. Az oldalon a 195.000 regisztrált felhasználóból, 6500 rendelkezik úgynevezett szakács profillal is, mely jogosulttá teszi a receptek feltöltésére. A feltöltött receptek hitelességét és eredetiségét minden esetben egyesével ellenőrzik a Nosalty szakértői. Az oldal hirdetési felületeit a NoSalty 2013 óta házon belül értékesíti, melynek nagyban köszönhető a tavalyi bevétel növekedés. Az online hirdetési kampányokat is bonyolító élelmiszeripari márkák 90%-a hirdetett az oldalon a tavalyi év során.

A Nosalty jövő évi tervei között szerepel az egészségtudatos tartalom fejlesztése, a mobil optimalizáció megvalósítása és videós tartalmak elindítása.

Kapcsolódó cikkeink