NoSalty-eisberg: integrált kampány-koprodukció
Közös receptfüzet készítésébe és integrált online kampányba fogott a NoSalty és az eisberg, azzal a céllal, hogy bemutassák, milyen színes és izgalmas választás lehet egy-egy saláta, akár főételnek is. Kárai Dávid, a NoSalty főszerkesztője és a NoSaltyn futó ízHUSZÁR blog alapító szerzője 15, változatos alapanyagokkal teli salátát kreál a Salátázz címet viselő kiadvány számára. Az eisberg ezzel párhuzamosan szakácsprofilt hoz létre a legnépszerűbb hazai közösségi receptoldalon, hogy a különleges és egészséges salátákra vágyó olvasók az év minden napján találjanak kedvükre valót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >