NoSalty-eisberg: integrált kampány-koprodukció
Közös receptfüzet készítésébe és integrált online kampányba fogott a NoSalty és az eisberg, azzal a céllal, hogy bemutassák, milyen színes és izgalmas választás lehet egy-egy saláta, akár főételnek is. Kárai Dávid, a NoSalty főszerkesztője és a NoSaltyn futó ízHUSZÁR blog alapító szerzője 15, változatos alapanyagokkal teli salátát kreál a Salátázz címet viselő kiadvány számára. Az eisberg ezzel párhuzamosan szakácsprofilt hoz létre a legnépszerűbb hazai közösségi receptoldalon, hogy a különleges és egészséges salátákra vágyó olvasók az év minden napján találjanak kedvükre valót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >