NoSalty-eisberg: integrált kampány-koprodukció
Közös receptfüzet készítésébe és integrált online kampányba fogott a NoSalty és az eisberg, azzal a céllal, hogy bemutassák, milyen színes és izgalmas választás lehet egy-egy saláta, akár főételnek is. Kárai Dávid, a NoSalty főszerkesztője és a NoSaltyn futó ízHUSZÁR blog alapító szerzője 15, változatos alapanyagokkal teli salátát kreál a Salátázz címet viselő kiadvány számára. Az eisberg ezzel párhuzamosan szakácsprofilt hoz létre a legnépszerűbb hazai közösségi receptoldalon, hogy a különleges és egészséges salátákra vágyó olvasók az év minden napján találjanak kedvükre valót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben – közel duplájára nőhet a kínálat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Komplex töltési megoldások üzleti flottáknak Mercedes-Benz és E.ON Hungária együttműködéssel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >