Nonfiguratív ropogtatnivaló inspirálta a fiatal művészeket
Különböző területen alkotó fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban. A fiatal tehetségeknek egy nap állt rendelkezésükre, hogy egy a saját alkotói területüket bemutató, rendhagyó és kreatív snack-installációval rukkoljanak elő.
Május 15-én indította új, kreatív gondolkodásra buzdító játékát a Cheetos. A márka újdonsága, az extra ropogós Crunchos, már év elejétől kapható sajtos toast és édes chili ízekben. A különleges gyártási technológiájának köszönhetően a Crunchos egyedi, nonfiguratív formákban bújik zacskóba, és csak a fantáziánkon múlik, hogy mi mit látunk bele az egyes darabokba. Erre volt kíváncsi az az öt fiatal művész is, akik próbára tették kreativitásukat, és 24 óra leforgás alatt hoztak létre egy-egy Crunchos-inspirálta művészeti alkotást. A kihívásban olyan pályakezdő alkotók vettek részt, akik eltérő területen mozognak, ám közös bennük, hogy a kreatív gondolkodásmód határozza meg mindennapjaikat.
Az elkészült alkotások között találkozhatunk animációs rövidfilmmel, egyedi mintájú pólóval és zenei produkcióval is, amelyeknek közös vonása, hogy mindegyiket a különleges formájú snack darabok ihlették. A munkafolyamatot és az elkészült műveket is bárki megtekintheti a Cheetos Youtube csatornájára feltöltött rövid kisfilmekben.
„Izgalmas volt látni, milyen sokféle egyedi műalkotás született a Cheetos kihívása nyomán. Ez is jól mutatja, hogy az egyik legnagyszerűbb dolog az életünkben a kreativitás. Legyen szó kicsikről vagy nagyokról, mindannyiunk számára fontos, hogy játékosságot csempésszünk a mindennapjainkba, és színt vigyünk a körülöttünk lévő világba. Erre szeretnénk felhívni a figyelmet legújabb kezdeményezésünkkel, hiszen a Cheetos snackek egyszeri és megismételhetetlen formáikkal az ízélményen túl játékot, és önfeledt szórakozást is kínálnak, és arra ösztönöznek, hogy engedjük szabadjára a bennünk rejlő alkotókedvet” – mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Cheetos marketingmenedzsere.
A május 15. és július 24. között tartó kampány egy nagyszabású eseménnyel indult. A helyszínen kiállítás is készült a legextravagánsabb és legérdekesebb snack darabokból, a benevezett „műveket” pedig a Whisperton, Erdélyi Mónika és Danny Channel vezette zsűri véleményezte.
A kampányidőszak alatti nyereményjátékban a résztvevőknek nincs más dolguk, mint egyedi formát keresni a 95 grammos kiszerelésű sajtos toast és édes chili ízesítésű Cheetos Crunchos termékekben, lefotózni és feltölteni a cheetos.hu oldalra. A tízhetes időszak alatt hetente háromszor a játékosok, egyszer pedig a szavazók között talál gazdára 100 ezer forint. A játék végén a legkreatívabb forma kitalálója 1 millió forint főnyereményben részesül.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >