Nőkkel kukoricázik a PepsiCo
Az üdítőital óriás múlt héten mutatta be új, kimondottan nőknek szánt ropogtatnivalóját a Smartfood popcorn legújabb változatát.
A termékcsalád édes
és sós ízben egyaránt kapható. A
csomagonként csupán 120 kalória energiatartalmú
rágcsálnivaló nem tartalmaz mesterséges
színezőanyagot és ízfokozót. A vállalat
arra számít, hogy a fehér-lila dobozos ropogtatnivalóból évente
650 millió dollár extra bevételre tesz szert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >