Nőkkel kukoricázik a PepsiCo
Az üdítőital óriás múlt héten mutatta be új, kimondottan nőknek szánt ropogtatnivalóját a Smartfood popcorn legújabb változatát.
A termékcsalád édes
és sós ízben egyaránt kapható. A
csomagonként csupán 120 kalória energiatartalmú
rágcsálnivaló nem tartalmaz mesterséges
színezőanyagot és ízfokozót. A vállalat
arra számít, hogy a fehér-lila dobozos ropogtatnivalóból évente
650 millió dollár extra bevételre tesz szert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >