Nőkkel kukoricázik a PepsiCo
Az üdítőital óriás múlt héten mutatta be új, kimondottan nőknek szánt ropogtatnivalóját a Smartfood popcorn legújabb változatát.
A termékcsalád édes
és sós ízben egyaránt kapható. A
csomagonként csupán 120 kalória energiatartalmú
rágcsálnivaló nem tartalmaz mesterséges
színezőanyagot és ízfokozót. A vállalat
arra számít, hogy a fehér-lila dobozos ropogtatnivalóból évente
650 millió dollár extra bevételre tesz szert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >