Nőkkel kukoricázik a PepsiCo
Az üdítőital óriás múlt héten mutatta be új, kimondottan nőknek szánt ropogtatnivalóját a Smartfood popcorn legújabb változatát.
A termékcsalád édes
és sós ízben egyaránt kapható. A
csomagonként csupán 120 kalória energiatartalmú
rágcsálnivaló nem tartalmaz mesterséges
színezőanyagot és ízfokozót. A vállalat
arra számít, hogy a fehér-lila dobozos ropogtatnivalóból évente
650 millió dollár extra bevételre tesz szert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >