Nőkkel kukoricázik a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket:
Az üdítőital óriás múlt héten mutatta be új, kimondottan nőknek szánt ropogtatnivalóját a Smartfood popcorn legújabb változatát.
A termékcsalád édes
és sós ízben egyaránt kapható. A
csomagonként csupán 120 kalória energiatartalmú
rágcsálnivaló nem tartalmaz mesterséges
színezőanyagot és ízfokozót. A vállalat
arra számít, hogy a fehér-lila dobozos ropogtatnivalóból évente
650 millió dollár extra bevételre tesz szert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >