Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére a foodora.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A népszerű ételkiszállító platformon több mint 1400 olyan hazai vendéglátóhely található, ahol nők tulajdonosként is aktívan részt vesznek az éttermek működtetésében. A kampány keretében ezek az éttermek egy külön felületen elérhetők a foodora applikációjában és weboldalán, így a felhasználók könnyedén támogathatják a női tulajdonú vendéglátóhelyeket – legyen szó hamburgerről, gulyásról vagy specialty kávéról.
Bár a vendéglátóiparban nem állnak rendelkezésre pontos adatok a női tulajdonosok arányáról, a hazai vállalkozások körében átlagosan 43%-ban található női tulajdonos. Ez az arány azonban a cégméret növekedésével csökken, a 100 fő feletti vállalkozások esetében már csak 30% körüli.
A foodora példát is mutat: konkrét lépéseket tesznek az esélyegyenlőség biztosítása érdekében szervezetük minden szintjén. //
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Budapest éjszakai élete fordulóponthoz ért: tömegturizmus helyett minőségi újragondolásra van szükség
A hajdani pezsgő budapesti éjszakai élet mára látványosan megkopott –…
Tovább olvasom >A szlovének több mint fele Horvátországban nyaralna az idén
A szlovének 71 százaléka tervez nyaralást az idén, és a…
Tovább olvasom >