Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére a foodora.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A népszerű ételkiszállító platformon több mint 1400 olyan hazai vendéglátóhely található, ahol nők tulajdonosként is aktívan részt vesznek az éttermek működtetésében. A kampány keretében ezek az éttermek egy külön felületen elérhetők a foodora applikációjában és weboldalán, így a felhasználók könnyedén támogathatják a női tulajdonú vendéglátóhelyeket – legyen szó hamburgerről, gulyásról vagy specialty kávéról.
Bár a vendéglátóiparban nem állnak rendelkezésre pontos adatok a női tulajdonosok arányáról, a hazai vállalkozások körében átlagosan 43%-ban található női tulajdonos. Ez az arány azonban a cégméret növekedésével csökken, a 100 fő feletti vállalkozások esetében már csak 30% körüli.
A foodora példát is mutat: konkrét lépéseket tesznek az esélyegyenlőség biztosítása érdekében szervezetük minden szintjén. //
Kapcsolódó cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >