Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére a foodora.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A népszerű ételkiszállító platformon több mint 1400 olyan hazai vendéglátóhely található, ahol nők tulajdonosként is aktívan részt vesznek az éttermek működtetésében. A kampány keretében ezek az éttermek egy külön felületen elérhetők a foodora applikációjában és weboldalán, így a felhasználók könnyedén támogathatják a női tulajdonú vendéglátóhelyeket – legyen szó hamburgerről, gulyásról vagy specialty kávéról.
Bár a vendéglátóiparban nem állnak rendelkezésre pontos adatok a női tulajdonosok arányáról, a hazai vállalkozások körében átlagosan 43%-ban található női tulajdonos. Ez az arány azonban a cégméret növekedésével csökken, a 100 fő feletti vállalkozások esetében már csak 30% körüli.
A foodora példát is mutat: konkrét lépéseket tesznek az esélyegyenlőség biztosítása érdekében szervezetük minden szintjén. //
Kapcsolódó cikkeink
Segítő kutyákat támogat a Persil szeptemberi kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét érkezik a Miller Mix kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb résszel folytatódik az Unicum Páratlan Páros kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felmérést készített a legszebb magyarországi kilátópontokról a Csodásmagyarország.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >